Jameson Black Barrel x Χριστόφορος Παπακαλιάτης: Η επιτυχημένη συνεργασία περνά στο επόμενο επίπεδο

Jameson Black Barrel x Χριστόφορος Παπακαλιάτης: Η επιτυχημένη συνεργασία περνά στο επόμενο επίπεδο Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Και η ιστορία συνεχίζεται: η συνεργασία Jameson Black Barrel και Χριστόφορου Παπακαλιάτη, ένα από τα πιο μεγάλα και πιο δημιουργικά νέα στο χώρο του ποτού (και όχι μόνο), εξελίσσεται και αποκτά ένα νέο κεφάλαιο. Μετά το πρώτο μέρος, το Masterpiece, που ένωσε δύο κόσμους, φαινομενικά διαφορετικούς μα, στην πραγματικότητα, τόσο κοντινούς, έρχεται τώρα η συνέχεια αυτής της μοναδικής καμπάνιας.  

Στο επίκεντρο αυτή τη φορά βρίσκεται η μοναδική υπογραφή, το στοιχείο που κάνει κάθε καλλιτέχνη να ξεχωρίσει. Για τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη αυτό είναι η μουσική: η δύναμη που δίνει ζωή στις ιστορίες του και που ενώνει συναισθήματα. Όπως ακριβώς κάθε σταγόνα του Jameson Black Barrel «μιλά» στην καρδιά των ανθρώπων που αγαπούν το αυθεντικό whiskey.  

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, γνωστός για την ιδιαίτερη αισθητική του και την ικανότητά του να συνδυάζει εικόνα, λόγο και μουσική σε πλήρη αρμονία, συνεργάζεται με το Jameson Black Barrel για να αποδείξει πως η μουσική είναι ο «κρυφός πρωταγωνιστής» σε κάθε αληθινή δημιουργία. Είναι σαν ένας ξεχωριστός, αυθεντικός ήρωας που πρωταγωνιστεί παράλληλα, μαζί με τους υπόλοιπους. Με πρωτότυπες μελωδίες, εμπνευσμένες από τις νότες του Jameson Black Barrel και επιλεγμένες από τον ίδιο τον δημιουργό, η νέα καμπάνια αγκαλιάζει την τέχνη της μουσικής ως το στοιχείο που συνδέει τον κόσμο του whiskey και του κινηματογράφου. 

Η δεύτερη φάση της καμπάνιας μας ταξιδεύει μέσα από τις νότες ενός soundtrack που συνδυάζει τον πειραματισμό, την έμπνευση και την ένταση - όπως ακριβώς κάνει και το Jameson Black Barrel.  Έτσι, σε αυτή τη συνεργασία, το Jameson Black Barrel και ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης δείχνουν ότι η μαγεία βρίσκεται στις λεπτομέρειες: στις σωστές «νότες» που δίνουν χαρακτήρα, είτε αυτές βρίσκονται σε ένα βαρέλι που περιέχει ένα μοναδικό whiskey, είτε σε ένα κινηματογραφικό αριστούργημα.  

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM