Η SOUL Creative Agency μεγαλώνει το team της και γιορτάζει την ομαδικότητα

Wednesdays with (a) SOUL part 3 Facebook Twitter
0

H SOUL Creative Agency, περήφανα παρουσιάζει το επόμενο internal workshop της για τον εορτασμό της ομαδικότητας και την κατανόηση της δύναμης της ομάδας, στα πλαίσια του θεσμού Wednesdays with (a) SOUL.

Wednesdays with (a) SOUL part 3 Facebook Twitter


Ο επισκέπτης και ομιλητής της ημέρας θα είναι ο Ορφέας Σταύρου, managing partner της Evalion – SHL Greece & Cyprus, που θα βοηθήσει στην κατανόηση των λήψεων αποφάσεων της ομάδας της SOUL, και θα προωθήσει την εξέλιξη των επαγγελματιών του γραφείου. Όλα αυτά στα πλαίσια της ομαδικότητας, και της συνεργασίας με ήθος, αρχές που προκύπτουν
από το DNA του δημιουργικού γραφείου.

Wednesdays with (a) SOUL part 3 Facebook Twitter


Για την SOUL Creative Agency προτεραιότητα αποτελούν οι άνθρωποι πίσω από την εταιρεία που είναι η κινητήριος δύναμη της και μέσω αυτής της ενέργειας προχωρά εδώ και δέκα χρόνια προς το μέλλον. Αυτό το workshop αποτελεί μια ειδική αναφορά σε όλη την ομάδα και την βαρύτητα της δουλειάς τους.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM