Η SOUL Creative Agency μεγαλώνει το team της και γιορτάζει την ομαδικότητα

Wednesdays with (a) SOUL part 3 Facebook Twitter
0

H SOUL Creative Agency, περήφανα παρουσιάζει το επόμενο internal workshop της για τον εορτασμό της ομαδικότητας και την κατανόηση της δύναμης της ομάδας, στα πλαίσια του θεσμού Wednesdays with (a) SOUL.

Wednesdays with (a) SOUL part 3 Facebook Twitter


Ο επισκέπτης και ομιλητής της ημέρας θα είναι ο Ορφέας Σταύρου, managing partner της Evalion – SHL Greece & Cyprus, που θα βοηθήσει στην κατανόηση των λήψεων αποφάσεων της ομάδας της SOUL, και θα προωθήσει την εξέλιξη των επαγγελματιών του γραφείου. Όλα αυτά στα πλαίσια της ομαδικότητας, και της συνεργασίας με ήθος, αρχές που προκύπτουν
από το DNA του δημιουργικού γραφείου.

Wednesdays with (a) SOUL part 3 Facebook Twitter


Για την SOUL Creative Agency προτεραιότητα αποτελούν οι άνθρωποι πίσω από την εταιρεία που είναι η κινητήριος δύναμη της και μέσω αυτής της ενέργειας προχωρά εδώ και δέκα χρόνια προς το μέλλον. Αυτό το workshop αποτελεί μια ειδική αναφορά σε όλη την ομάδα και την βαρύτητα της δουλειάς τους.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM