Η Sony Interactive Entertainment παρουσιάζει το διαφημιστικό σποτ: «PS5 Launch - Play Has No Limits»

Η Sony Interactive Entertainment παρουσιάζει το διαφημιστικό σποτ: «PS5 Launch - Play Has No Limits» Facebook Twitter
0

Υπάρχει κάτι μέσα μας, που μας ωθεί στην εξερεύνηση. Να ανακαλύψουμε το άγνωστο, και να βιώσουμε νέες συγκινήσεις και συναισθήματα. Το διαφημιστικό για το λανσάρισμα του PS5 αναδεικνύει αυτήν την ισχυρή επιθυμία και εμπνέει κάθε gamer να αναζητήσει νέες εμπειρίες στο gaming που υπερβαίνουν ότι θεωρούσε μέχρι τώρα εφικτό.

Χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό πλάνων αρχείου και αναπαραστάσεις από ζωντανή δράση, το «PS5 Launch - Play Has No Limits» ενεργοποιεί το αίσθημα της εξερεύνησης στους gamer, «φιλοξενώντας» εξερευνητές του παρελθόντος που στάθηκαν στο «κατώφλι» του άγνωστου και ξεπέρασαν τα όριά τους για να πετύχουν το ακατόρθωτο.

Δείτε εδώ το νέο σποτ για το PlayStation 5:

 

«Με το διαφημιστικό του λανσαρίσματος του PlayStation 5, το "S5 Launch - Play Has No Limits", θέλουμε να αναβιώσουμε τον ενθουσιασμό και την συγκίνηση που μας ωθούν στην εξερεύνηση», ανέφερε η Mary Yee, VP Global Marketing. «Εμπνέουμε κάθε παίκτη να αναζητήσει νέους κόσμους και νέες εμπειρίες που τους προκαλούν να ανακαλύψουν τι είναι εφικτό. Θέλουμε οι λάτρεις του gaming να δουν αυτό που δεν έχει δει ποτέ κανείς, να ακούσουν αυτό που δεν έχει ακούσει ποτέ κανείς και να αισθανθούν αυτό που δεν έχει αισθανθεί ποτέ κανείς. Με εφαλτήριο το gaming επόμενης γενιάς στο PlayStation 5, θέλουμε να αναζωπυρώσουμε την επιθυμία της ανακάλυψης στους παίκτες, προσφέροντας την εμπειρία νέων κόσμων που βρίσκονται πέρα από τα όρια του εφικτού.»

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM