Η LIDL ΕΛΛΑΣ προχωρά σε αυξήσεις μισθών 3,5% συνολικού ύψους 1,8 εκατ. εύρω

Η LIDL ΕΛΛΑΣ προχωρά σε αυξήσεις μισθών 3,5% συνολικού ύψους 1,8 εκατ. εύρω Facebook Twitter
0

Για ακόμη μια χρονιά, η Διοίκηση της Lidl Ελλάς προχωρά σε αύξηση απολαβών της τάξης του 3,5% προς την κατεύθυνση ενός ενιαίου μισθολογικού πλαισίου για τους εργαζομένους της πρώτης γραμμής σε καταστήματα και αποθήκες σε όλη την Ελλάδα. Σε επίπεδο έτους, η συνολική αύξηση της επένδυσης σε κόστος προσωπικού ανέρχεται στα 1,8 εκατομμύρια ευρώ.

Η εν λόγω αύξηση έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά ενισχυμένων επενδύσεων σε μισθολογικές και μη μισθολογικές παροχές στις οποίες έχει προέλθει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια. Ενδεικτικά, το 2020, η συνολική επένδυση σε μισθούς αυξήθηκε κατά 2,5 εκατομμύρια ευρώ. Ακόμη, τους τελευταίους 12 μήνες έχουν δοθεί επιπρόσθετες παροχές ύψους 6 εκατομμυρίων ευρώ, υπό τη μορφή διατακτικών τροφίμων, σε όλους ανεξαιρέτως τους εργαζομένους της Lidl Ελλάς.

Στόχος της Lidl Ελλάς είναι να παραμείνει εργοδότης επιλογής, με ενίσχυση των αρχών της διαφάνειας, της αναγνώρισης και της δικαιοσύνης. Και το έχει επιτύχει, καθώς αποτελεί μία εταιρία διεθνώς αναγνωρισμένη για 5η συνεχόμενη χρονιά ως Κορυφαίος Εργοδότης από το Top Employers Institute και πρώτος Εργοδότης Επιλογής σε έρευνα του kariera.gr σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Η Lidl Ελλάς αναγνωρίζει την προσπάθεια που καταβάλλουν όλοι της οι εργαζόμενοι και δεσμεύεται να συνεχίσει να τους θέτει στο επίκεντρο της επιχειρηματικής της δραστηριότητας.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM