Η Lidl Ελλάς και αυτό το Πάσχα συνεχίζει να προσφέρει αγάπη σε αυτούς που το χρειάζονται

Η Lidl Ελλάς και αυτό το Πάσχα συνεχίζει να προσφέρει αγάπη σε αυτούς που το χρειάζονται Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Lidl Ελλάς παραμένει δίπλα στο πλευρό της UNICEF και αυτή την Πασχαλινή περίοδο, ενισχύοντας το πρόγραμμα «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών». Από την Παρασκευή 4 Απριλίου έως και το Μ. Σάββατο 19 Απριλίου, με κάθε σκανάρισμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus, η εταιρεία προσφέρει 0,10€ στη UNICEF για τη στήριξη του προγράμματος «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών».

Η συνεργασία της Lidl Ελλάς με τη UNICEF διανύει πλέον τον τρίτο χρόνο, έχοντας ως βασικό στόχο την ενίσχυση των μηχανισμών προστασίας των παιδιών στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, έχει πραγματοποιηθεί εκτενής μελέτη των δεδομένων που αφορούν τη βία κατά των παιδιών, εκπαίδευση επαγγελματιών των ΜΜΕ για την υπεύθυνη παρουσίαση σχετικών θεμάτων, καθώς και προώθηση της διαδραστικής εφαρμογής PlaySafe, που στοχεύει στην πρόληψη της διαδικτυακής βίας. 

Ένα σημαντικό βήμα της συνεργασίας αποτελεί η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου υπηρεσιών παιδικής προστασίας, με το παράδειγμα του Δήμου Αθηναίων να αποτελεί την πρώτη εφαρμογή. Στο πλαίσιο αυτό, έχει διαμορφωθεί το η λειτουργία της Ομάδας Παιδικής Προστασίας του Δήμου, με σκοπό την καλύτερη διαχείριση περιστατικών παιδικής κακοποίησης. Παράλληλα, παρέχεται επιστημονική υποστήριξη και καθοδήγηση στους κοινωνικούς λειτουργούς που έρχονται καθημερινά σε επαφή με υποθέσεις παιδικής προστασίας, ενώ ενισχύεται η συνεργασία μεταξύ των υπηρεσιών της κοινότητας, προκειμένου να εξασφαλιστεί άμεση και αποτελεσματική ανταπόκριση σε περιπτώσεις παιδικής κακοποίησης. 

Και φέτος, πρεσβευτής της πασχαλινής πρωτοβουλίας είναι ο αγαπημένος Αντώνης Τσαπατάκης, Παραολυμπιονίκης, Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης και Πρεσβευτής της Lidl Ελλάς, ο οποίος, καλεί το κοινό να συμμετέχει και να αγκαλιάσει αυτήν την προσπάθεια.

H συνέργεια Lidl Ελλάς και UNICEF αποτελεί μέρος του ευρύτερου προγράμματος για την πρόληψη και καταπολέμηση της βίας κατά των παιδιών που έχει συμφωνήσει η UNICEF με την ελληνική κυβέρνηση.   

Με βαθιά κοινωνική ευθύνη, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να στηρίζει ενεργά τους πιο ευάλωτους, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός καλύτερου και ασφαλέστερου μέλλοντος για τα παιδιά. 

Ο καθένας και η καθεμιά μπορεί να κατεβάσει την εφαρμογή Lidl Plus δωρεάν από το App Store, το Google Play ή το Huawei AppGallery, και να κάνει γρήγορα και εύκολα εγγραφή.

Σκανάρετε και εσείς την ψηφιακή κάρτα Lidl Plus για καλό σκοπό και γίνετε μέρος αυτής της προσπάθειας!

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

linkedin.com/company/lidl-hellas

facebook.com/lidlgr

instagram.com/lidl_hellas

youtube.com/lidlhellas

tiktok.com/@lidlhellas

 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM