Η l’artigiano παρουσιάζει την πρώτη της ASMR καμπάνια

Η l’artigiano παρουσιάζει την πρώτη της ASMR καμπάνια Facebook Twitter
0

Η πρώτη ASMR 360 καμπάνια δίνει «βήμα» στις συνταγές της l'artigiano να μιλήσουν κατευθείαν στο κοινό με το μήνυμα «Το αυθεντικό φαγητό δεν χρειάζεται περιγραφή, μιλάει από μόνο του».

Η τεχνική του ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) είναι ίσως το πιο διαδεδομένο trend στο YouΤube το τελευταίο διάστημα και βασίζεται στην ανταπόκριση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε συγκεκριμένους ήχους. Η τεχνική με την οποία ακούγονται οι ήχοι του φαγητού της l'artigiano, σε συνδυασμό με την εικόνα, ενεργοποιούν συγκεκριμένα σημεία του εγκεφάλου που ξυπνούν τις αισθήσεις.

Η l’artigiano παρουσιάζει την πρώτη της ASMR καμπάνια Facebook Twitter

Με αυτό τον τρόπο αντί να περιγράφει κάποιος εκφωνητής το φαγητό της l'artigiano, ακούγεται ο πραγματικός ήχος των φρέσκων υλικών από τη στιγμή που παρασκευάζονται για να δώσουν μία πραγματική αποτύπωση του αυθεντικού φαγητού, μιας και η όσφρηση ή η γεύση δεν μπορούν να μεταφερθούν από την τηλεόραση ή το digital περιβάλλον. Και γι' αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε κανένας τεχνητός ήχος στα υλικά της καμπάνιας, παρά μόνο οι πραγματικοί ήχοι του φαγητού που παρασκευάστηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.

Η l’artigiano παρουσιάζει την πρώτη της ASMR καμπάνια Facebook Twitter

Τα TVCs, παραγωγή της Avion Films, συμπληρώνονται από digital amplifications με youtubers που παράγουν τη δική τους l'artigiano ASMR εμπειρία. Έτσι, οι YouΤubers έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν l'artigiano, όχι από τον παραδοσιακό κατάλογο που θα επέλεγαν το φαγητό τους με το μάτι, αλλά από τον ειδικό ηχητικό κατάλογο με τους αυθεντικούς ήχους των παρασκευών που δημιουργεί το αίσθημα της πείνας με την ακοή.

Η l’artigiano παρουσιάζει την πρώτη της ASMR καμπάνια Facebook Twitter
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Market news / Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mastercard, εννέα στους δέκα ταξιδιώτες θα ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για εμπειρίες την τρέχουσα χρονιά σε σύγκριση με το 2023, δίνοντας προτεραιότητα σε στιγμές ανεκτίμητης αξίας.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ & ΦΟΔΣΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: Ανακηρύχθηκαν οι νικητές του Μεγάλου Εκπαιδευτικού Διαγωνισμού Ανακύκλωσης σε 13 Δήμους της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Market news / ΤΕΧΑΝ & ΦΟΔΣΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: Οι νικητές του Μεγάλου Εκπαιδευτικού Διαγωνισμού Ανακύκλωσης

Μαθητές από 200 σχολικά τμήματα των 13 Δήμων της Περιφέρειας Πελοποννήσου συμμετείχαν ενεργά στον διαγωνισμό της ΤΕΧΑΝ δείχνοντας τον δρόμο για ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
THE LIFO TEAM