Η Coca-Cola στην Ελλάδα παρουσιάζει το 1ο ψηφιακό «Zero Waste HoReCa Hub»

Η Coca-Cola στην Ελλάδα παρουσιάζει το 1ο ψηφιακό «Zero Waste HoReCa Hub» Facebook Twitter
0

Η Coca-Cola στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης και με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation), εξελίσσει το Δίκτυο Zero Waste HoReCa - που έως σήμερα αριθμεί 569 μέλη - και δημιουργεί το πρώτο, ψηφιακό Zero Waste HoReCa Hub, ώστε να προσεγγίσει τους πρωταγωνιστές αυτού του κλάδου ανά την Ελλάδα και να τους κάνει μέλη του Δικτύου της.

Η Coca-Cola στην Ελλάδα παρουσιάζει το 1ο ψηφιακό «Zero Waste HoReCa Hub» Facebook Twitter

Η νέα πλατφόρμα εκπαίδευσης και αναγνώρισης προσφέρει δωρεάν, και πλέον ψηφιακά, την ενημέρωση και τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζονται οι επιχειρήσεις καφεστίασης και φιλοξενίας για να υιοθετήσουν στην πράξη μία Zero Waste λογική στην καθημερινή τους λειτουργία.

Η Coca-Cola στην Ελλάδα παρουσιάζει το 1ο ψηφιακό «Zero Waste HoReCa Hub» Facebook Twitter

Την πρωτοβουλία ανακοίνωσε ο Σταύρος Μουρελάτος, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Hellas, στο πλαίσιο Συνεδρίου, σημειώνοντας ότι: «Ο κλάδος HoReCa αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας μας και έναν πολύτιμο σύμμαχο για εμάς. Με το Zero Waste HoReCa Hub, εγκαινιάζουμε μία νέα εποχή για το Δίκτυο μας και τον κλάδο συνολικά. Μέσω της ψηφιοποίησης του Δικτύου Zero Waste HoReCa εστιάζουμε στην εκπαίδευση και τη διάκριση των επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας στην Ελλάδα σε θέματα ανακύκλωσης και κυκλικής οικονομίας».

Ο κλάδος καφεστίασης και φιλοξενίας είναι υψίστης σημασίας για το περιβάλλον, ενώ αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους τομείς απασχόλησης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ο κλάδος διαθέτει περισσότερες από 100.000 επιχειρήσεις, ενώ οι εργαζόμενοι σε αυτόν υπολογίζονται περισσότεροι από 600.000. Επιπλέον, βάσει στοιχείων και εκτιμήσεων της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης, ο κλάδος καφεστίασης και φιλοξενίας παράγει περίπου το 25% με 35% των συνολικών απορριμμάτων της χώρας.

Η Coca-Cola στην Ελλάδα παρουσιάζει το 1ο ψηφιακό «Zero Waste HoReCa Hub» Facebook Twitter

Το Zero Waste HoReCa Hub απευθύνεται αποκλειστικά σε επιχειρήσεις HoReCa, και αποσκοπεί να φέρει τον κλάδο ένα βήμα πιο κοντά σε μία zero waste λειτουργία. Βασικός στόχος του Zero Waste HoReCa Hub είναι να συνδράμει στην αύξηση του ποσοστού των ανακυκλώσιμων απορριμμάτων που συλλέγεται από τον συγκεκριμένο κλάδο, μέσα από την εκπαίδευση των ιδίων των επιχειρήσεων και των εργαζομένων τους πάνω στις βέλτιστες πρακτικές ανακύκλωσης και κυκλικής οικονομίας.

Η Coca-Cola στην Ελλάδα παρουσιάζει το 1ο ψηφιακό «Zero Waste HoReCa Hub» Facebook Twitter

To ZerοWaste HoReCa Hub είναι από σήμερα στον αέρα στην ηλεκτρονική διεύθυνση ZeroWasteFuture.gr.

Υπενθυμίζεται ότι το Δίκτυο Zero Waste HoReCa είναι κομμάτι της κοινωνικής πλατφόρμας Zero Waste Future που δημιούργησε η εταιρεία, σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης και με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) το 2018. Έκτοτε έχει ταξιδέψει σε 25 προορισμούς στην Ελλάδα με αποτύπωμα συλλογής 2.200 τόνων ανακυκλώσιμων υλικών και εκπαίδευσης 1.300.000 πολιτών.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM