Η Coca-Cola μοιράστηκε ξεχωριστές χριστουγεννιάτικες στιγμές με τα παιδιά των «Παιδικών Χωριών SOS»

Η Coca-Cola μοιράστηκε ξεχωριστές χριστουγεννιάτικες στιγμές με τα παιδιά των «Παιδικών Χωριών SOS» Facebook Twitter
0


Η Coca-Cola, η οποία βρίσκεται δίπλα στα «Παιδικά Χωριά SOS» εδώ και 12 συνεχόμενα χρόνια διοργάνωσε, για ακόμη μια χρονιά, μία μοναδική, χριστουγεννιάτικη γιορτή αποκλειστικά για τους μικρούς μας φίλους. Το Σάββατο 10 Δεκεμβρίου, το αγαπημένο μας brand μεταμόρφωσε τις εγκαταστάσεις της οργάνωσης, στη Βάρη, στον πιο χριστουγεννιάτικο προορισμό και έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να γευτούν χριστουγεννιάτικες στιγμές, παρέα με τους αγαπημένους τους, που καθημερινά συμβάλλουν ώστε να κάνουν αυτές τις γιορτινές ημέρες ακόμα πιο μοναδικές! Από την εκδήλωση δε θα μπορούσε να λείπει ο Άγιος Βασίλης και η παρέα του, οι οποίοι ενθουσίασαν μικρούς και μεγάλους. Επιπλέον, η Coca-Cola αναγνωρίζοντας το πολύτιμο έργο των «Παιδικών Χωριών SOS», προχώρησε και φέτος στην οικονομική ενίσχυσή τους, καλύπτοντας έτσι μέρος από τις βασικές τους ανάγκες.

Η Coca-Cola μοιράστηκε ξεχωριστές χριστουγεννιάτικες στιγμές με τα παιδιά των «Παιδικών Χωριών SOS» Facebook Twitter


Η γιορτή ξεκίνησε με το στόλισμα του παραδοσιακού δένδρου, όπου τα παιδιά παρέα με τους βοηθούς του Άγιου Βασίλη, τα ξωτικά, στόλισαν το πιο όμορφο Χριστουγεννιάτικο δένδρο με λαμπερά στολίδια και αμέτρητα φωτάκια, ενώ στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αλλά και να συμμετάσχουν σε ένα διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό θεατρικό παιχνίδι! Την παράσταση, όμως, έκλεψε η χορωδία των παιδιών ερμηνεύοντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Στο τέλος, ο αγαπημένος μας Άγιος Βασίλης μοίρασε δώρα και φωτογραφήθηκε με όλους τους φίλους του!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM