Η Chloé ανοίγει την πρώτη της μπουτίκ στην Αθήνα

Η Chloé ανοίγει την πρώτη της μπουτίκ στην Αθήνα Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο οίκος Chloé σε συνεργασία με τον Όμιλο Φάις, ανοίγει την πρώτη της μπουτίκ στην Ελλάδα, δημιουργώντας ένα αυθεντικό και φιλόξενο περιβάλλον όπου οι πελάτες μπορούν να ανακαλύψουν τις συλλογές του οίκου υπό τη Δημιουργική Διεύθυνση της Chemena Kamali.

Η μπουτίκ διαθέτει συλλογές prêt-à-porter, δερμάτινα είδη, υποδήματα και αξεσουάρ, στεγασμένα σε ένα φωτεινό εσωτερικό που αντικατοπτρίζει τους διαχρονικούς κώδικες της Chloé. Η αρχιτεκτονική γλώσσα του χώρου ενσωματώνει το DNA του γαλλικού Οίκου, επανερμηνευμένο μέσα από ένα σύγχρονο αρχιτεκτονικό πρίσμα.

Η Chloé ανοίγει την πρώτη της μπουτίκ στην Αθήνα Facebook Twitter

Τοίχοι σε απαλές λευκές υφές ενισχύουν τη φωτεινότητα και την καθαρότητα, ενώ δάπεδα από μπεζ μάρμαρο με έμπνευση από terrazzo προσδίδουν διακριτική κομψότητα.

Λεπτομέρειες από ασβεστόλιθο, ζεστός φωτισμός και καθρέφτες δημιουργούν βάθος και οικειότητα. Μία κεντρική κολόνα, πλαισιωμένη από καμπύλα ράφια, αγκυρώνει τον χώρο με ρευστότητα και ισορροπία.

Η Chloé ανοίγει την πρώτη της μπουτίκ στην Αθήνα Facebook Twitter

Η νέα μπουτίκ, που βρίσκεται στο ιστορικό κτίριο City Link, επί της οδού Σταδίου 4 στην Αθήνα, ανοίξε τις πόρτες της τέλη Σεπτεμβρίου του 2025.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM