Η Affidea ενισχύει την ενημέρωση για το Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά»

Η Affidea ενισχύει την ενημέρωση για το Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Affidea, κορυφαίος πάροχος διαγνωστικών υπηρεσιών σε Ελλάδα και Ευρώπη, ανακοινώνει την έναρξη του δεύτερου κύματος ενημερωτικής της καμπάνιας για το Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά», με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση της συμμετοχής του κοινού. 

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, άνδρες και γυναίκες ηλικίας 30 έως 70 ετών, δικαιούχοι του Προγράμματος, μπορούν να επωφεληθούν από δωρεάν αιματολογικό και καρδιολογικό έλεγχο, σε οποιοδήποτε από τα υπερσύγχρονα διαγνωστικά κέντρα του πανελλαδικού δικτύου της Affidea. 

Με βασικά μηνύματα την πρόληψη, την άμεση πρόσβαση και τη διαγνωστική αξιοπιστία, η καμπάνια περιλαμβάνει ενισχυμένες πολύ-καναλικές δράσεις επικοινωνίας

  • Ραδιοφωνική προβολή σε δημοφιλείς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα 
  • Native διαφημίσεις σε έγκυρες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες 
  • Στοχευμένο digital marketing μέσω Google, Social media, SMS και newsletter 
  • Συνεργασίες με Β2Β εταιρείες για στοχευμένες δράσεις ενημέρωσης εργαζομένων 

Παράλληλα, η Affidea ενδυναμώνει την καμπάνια με ενημερωτικό υλικό στους χώρους υποδοχής και ειδικά σχεδιασμένα έντυπα για την πληρέστερη ενημέρωση των επισκεπτών της. 

Η καμπάνια ξεκίνησε στις 28 Απριλίου 2025, ενισχύοντας την εθνική προσπάθεια πρόληψης μέσω του Προγράμματος «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» και στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα: Η πρόληψη σώζει ζωές, ενώ η πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας διαγνωστικές υπηρεσίες είναι σήμερα πιο εύκολη και άμεση από ποτέ. 

Για περισσότερες πληροφορίες και για να ελέγξετε αν είστε δικαιούχος, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα ή το πλησιέστερο κέντρο Affidea

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM