Η Affidea ενισχύει την ενημέρωση για το Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά»

Η Affidea ενισχύει την ενημέρωση για το Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Affidea, κορυφαίος πάροχος διαγνωστικών υπηρεσιών σε Ελλάδα και Ευρώπη, ανακοινώνει την έναρξη του δεύτερου κύματος ενημερωτικής της καμπάνιας για το Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά», με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση της συμμετοχής του κοινού. 

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, άνδρες και γυναίκες ηλικίας 30 έως 70 ετών, δικαιούχοι του Προγράμματος, μπορούν να επωφεληθούν από δωρεάν αιματολογικό και καρδιολογικό έλεγχο, σε οποιοδήποτε από τα υπερσύγχρονα διαγνωστικά κέντρα του πανελλαδικού δικτύου της Affidea. 

Με βασικά μηνύματα την πρόληψη, την άμεση πρόσβαση και τη διαγνωστική αξιοπιστία, η καμπάνια περιλαμβάνει ενισχυμένες πολύ-καναλικές δράσεις επικοινωνίας

  • Ραδιοφωνική προβολή σε δημοφιλείς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα 
  • Native διαφημίσεις σε έγκυρες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες 
  • Στοχευμένο digital marketing μέσω Google, Social media, SMS και newsletter 
  • Συνεργασίες με Β2Β εταιρείες για στοχευμένες δράσεις ενημέρωσης εργαζομένων 

Παράλληλα, η Affidea ενδυναμώνει την καμπάνια με ενημερωτικό υλικό στους χώρους υποδοχής και ειδικά σχεδιασμένα έντυπα για την πληρέστερη ενημέρωση των επισκεπτών της. 

Η καμπάνια ξεκίνησε στις 28 Απριλίου 2025, ενισχύοντας την εθνική προσπάθεια πρόληψης μέσω του Προγράμματος «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» και στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα: Η πρόληψη σώζει ζωές, ενώ η πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας διαγνωστικές υπηρεσίες είναι σήμερα πιο εύκολη και άμεση από ποτέ. 

Για περισσότερες πληροφορίες και για να ελέγξετε αν είστε δικαιούχος, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα ή το πλησιέστερο κέντρο Affidea

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM