Η Affidea ενισχύει την ενημέρωση για το Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά»

Η Affidea ενισχύει την ενημέρωση για το Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Affidea, κορυφαίος πάροχος διαγνωστικών υπηρεσιών σε Ελλάδα και Ευρώπη, ανακοινώνει την έναρξη του δεύτερου κύματος ενημερωτικής της καμπάνιας για το Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά», με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση της συμμετοχής του κοινού. 

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, άνδρες και γυναίκες ηλικίας 30 έως 70 ετών, δικαιούχοι του Προγράμματος, μπορούν να επωφεληθούν από δωρεάν αιματολογικό και καρδιολογικό έλεγχο, σε οποιοδήποτε από τα υπερσύγχρονα διαγνωστικά κέντρα του πανελλαδικού δικτύου της Affidea. 

Με βασικά μηνύματα την πρόληψη, την άμεση πρόσβαση και τη διαγνωστική αξιοπιστία, η καμπάνια περιλαμβάνει ενισχυμένες πολύ-καναλικές δράσεις επικοινωνίας

  • Ραδιοφωνική προβολή σε δημοφιλείς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα 
  • Native διαφημίσεις σε έγκυρες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες 
  • Στοχευμένο digital marketing μέσω Google, Social media, SMS και newsletter 
  • Συνεργασίες με Β2Β εταιρείες για στοχευμένες δράσεις ενημέρωσης εργαζομένων 

Παράλληλα, η Affidea ενδυναμώνει την καμπάνια με ενημερωτικό υλικό στους χώρους υποδοχής και ειδικά σχεδιασμένα έντυπα για την πληρέστερη ενημέρωση των επισκεπτών της. 

Η καμπάνια ξεκίνησε στις 28 Απριλίου 2025, ενισχύοντας την εθνική προσπάθεια πρόληψης μέσω του Προγράμματος «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» και στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα: Η πρόληψη σώζει ζωές, ενώ η πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας διαγνωστικές υπηρεσίες είναι σήμερα πιο εύκολη και άμεση από ποτέ. 

Για περισσότερες πληροφορίες και για να ελέγξετε αν είστε δικαιούχος, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα ή το πλησιέστερο κέντρο Affidea

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM