Η Χρυσή Ευκαιρία παρουσίασε τη νέα εταιρική της ταυτότητα, η οποία μέσα από φρέσκια και σύγχρονη εικαστική προσέγγιση εκφράζει απόλυτα την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας και τη στρατηγική της να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη εταιρεία online marketplaces (αγγελίες, e-commerce) στη Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη. Η νέα ταυτότητα συνοδεύει το λανσάρισμα του νέου xe.gr, αλλά και την κυκλοφορία της εφημερίδας με ανανεωμένο design.
H δυναμική αλλαγή του xe.gr επικυρώνει τη δέσμευση της εταιρείας για βελτιστοποίηση της χρηστικότητας και αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών της, με κύριο και διαχρονικό γνώμονα το Βρίσκεις πάντα αυτό που ψάχνεις. Το νέο xe.gr διαθέτει προηγμένη μηχανή αναζήτησης και εξυπηρετεί πάνω από 1.000.000 μηνιαίους χρήστες στην εύρεση ευκαιριών. Για επιπρόσθετη χρηστικότητα, ενσωματώθηκαν σε καθετοποιημένες ενότητες οι υπηρεσίες για τις αγορές Real Estate και Auto Moto, οι οποίες είναι διαθέσιμες και ως application για το iPhone. Οι 500.000 και πλέον αγγελίες του site έχουν εμπλουτιστεί με φωτογραφίες και video, ενώ η πρόσβαση σε αυτές και τα τηλέφωνα επικοινωνίας τους είναι 100% δωρεάν. Τέλος, με το βελτιωμένο σύστημα αγγελιοδοσίας οι ιδιώτες και οι επαγγελματίες πραγματοποιούν και παρακολουθούν τις συναλλαγές τους με ακόμη μεγαλύτερη ευκολία.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές στην εφημερίδα Χρυσή Ευκαιρία έχουν στόχο να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η προοπτική και η αποτελεσματικότητά της, πάντα με σεβασμό στην ιστορία που ο τίτλος έχει δημιουργήσει από το 1993.
Market news /
Χρυσή Ευκαιρία

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Eurovision: Γλυκόπικρη η νίκη του JJ για την Αυστρία - «Θα έρθει και η βαλίτσα με τα λεφτά;» λέει ο ORF

Αφαιρέθηκε η Γαλάζια Σημαία από δύο γνωστές παραλίες της Αττικής

Θεσσαλονίκη: Κατέληξε η 14χρονη που βρέθηκε βαριά τραυματισμένη σε πεζοδρόμιο

Πέθανε ο Νίκος Γαλανός σε ηλικία 79 ετών

Νέα Ζηλανδία: Επιστήμονες συλλέγουν σπέρμα από απειλούμενους κακάπο με ειδικές τεχνικές για να σώσουν το είδος
