H&M Conscious Exclusive

H&M Conscious Exclusive Facebook Twitter
0

Η χολιγουντιανή λάμψη έρχεται στην H&M φέτος την άνοιξη με τη συλλογή Conscious Exclusive – μια συλλογή με ρούχα για πάρτυ από πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά. Η συλλογή περιλαμβάνει ρούχα και αξεσουάρ για άντρες και γυναίκες, και αποτελεί μέρος του έργου Conscious για μια πιο αειφόρο μόδα. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται στη συλλογή περιλαμβάνουν βιολογικό βαμβάκι, ανακυκλωμένο πολυεστέρα, ανακυκλωμένο πολυαμίδιο και Tencel. Η συλλογή Conscious Exclusive  θα διατίθεται σε περίπου 140 καταστήματα παγκοσμίως, καθώς και στο διαδίκτυο, από τις 4 Απριλίου 2013.

«Μου αρέσει πολύ που αυτή η συλλογή έχει αυθεντική λάμψη και στυλ, και που τα ρούχα της είναι από πιο “πράσινα” υλικά. Για μας στην Η&Μ είναι φυσικό να σκεφτόμαστε την αειφορία και να την έχουμε στο επίκεντρο της δουλειάς μας», λέει η Ann-Sofie Johansson, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της H&M.

Το παλιό Χόλιγουντ ζωντανεύει με τη συλλογή Conscious Exclusive, μια συλλογή με ρούχα για πάρτυ, ιδανική για να γιορτάσουμε τον ερχομό της άνοιξης. Πλούσια σε λεπτομέρειες και με καλαίσθητο σχέδιο, η συλλογή είναι γεμάτη εντυπωσιακές τουαλέτες και κομψές γραμμές για τις γυναίκες, και ένα rock’n’ roll  κόκκινου χαλιού για τους άντρες. Μια σομόν τουαλέτα που φτάνει μέχρι κάτω είναι κομψή από μπροστά και εντυπωσιακή από πίσω, με εντελώς ανοιχτή πλάτη, και είναι από 100% ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Το κουστούμι τριών κομματιών έχει αποκτήσει θηλυκό ύφος, με ένα σακάκι σε στενή γραμμή και εφαρμοστό παντελόνι με ψηλή μέση και φερμουάρ στον αστράγαλο, όλα από ένα μείγμα βιολογικού βαμβακιού.

Οι επιλογές είναι πολλές για όσους θέλουν να ζήσουν τη ζωή του Χόλιγουντ. Ένα χαλαρό εκρού κιμονό αποπνέει έναν μποέμικο αέρα ξεθωριασμένης λάμψης, ειδικά με το παντελόνι του που πέφτει μέχρι κάτω. Μια ολόσωμη φόρμα έχει μοντέρνο χαρακτήρα με την ανοιχτή πλάτη της, ενώ ένα σεμνό άσπρο φόρεμα δίνει μια ρομαντική rock ‘n’ roll αίσθηση με τα διάφανα μανίκια του, την ασύμμετρη ουρά του και το κέντημα πουλιών. Και ένα φόρεμα με κορσέ μοιάζει να έχει άπειρες στρώσεις από τούλι και να έχει βγει κατευθείαν από τον κόσμο του παρελθόντος. Τη συλλογή συμπληρώνουν αξεσουάρ όπως μια τσάντα-φάκελος με σκληρό περίβλημα και διακοσμητικές λεπτομέρειες, και κομψά μίνιμαλ παπούτσια με εξαιρετικά λεπτά λουράκια στον αστράγαλο. Όλα είναι κατασκευασμένα από πιο αειφόρα υλικά.

Η ανδρική συλλογή Conscious Exclusive δίνει πραγματικό χαρακτήρα στο ανοιξιάτικο κομψό ντύσιμο. Ένα σακάκι σε στενή γραμμή έχει κλασικό σχήμα που γίνεται εντονότερο και εντυπωσιακότερο με τα κρόσσια στην πίσω πλευρά και των δύο μανικιών. Ένα άσπρο πουκάμισο χωρίς γιακά έχει ραμμένο παπιγιόν, που είναι σικ όταν δένεται και εξεζητημένα κομψό όταν αφήνεται λυμένο – τέλειο όταν φοριέται μαζί με ένα μαύρο σμόκιν τριών κομματιών. Οι λεπτομέρειες είναι που μετράνε, όπως οι παλιομοδίτικες τιράντες με κουμπιά σε ένα άσπρο παντελόνι, το οποίο αποτελεί μέρος ενός κουστουμιού τριών κομματιών, ή η στάμπα τριαντάφυλλων στη φόδρα ενός σμόκιν. Όπως και με τη γυναικεία συλλογή, κάθε κομμάτι είναι από πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά – μέρος της δέσμευσης της H&M για μια πιο αειφόρο μόδα, όχι μόνο τώρα αλλά και στο μέλλον.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM