To Hilton Αθηνών συμμετέχει στο Global Month of Service 2016!

To Hilton Αθηνών συμμετέχει στο Global Month of Service 2016! Facebook Twitter
0

Από το 2012, το Global Month of Service είναι η μεγαλύτερη ετήσια πρωτοβουλία της αλυσίδας Hilton Hotel & Resorts, η οποία κινητοποιεί εκατοντάδες χιλιάδες μέλη της από όλο τον κόσμο με σκοπό  να στηρίξει τις τοπικές κοινωνίες μέσα από μια ποικιλία εθελοντικών δραστηριοτήτων.

Για τον εορτασμό του Global Month of Service, τον μήνα Οκτώβριο, πάνω από 30 εθελοντές από το προσωπικό του Hilton Αθηνών συνέβαλαν στην οργάνωση διαφόρων δραστηριοτήτων.

Οι συγκεκριμένες δραστηριότητες του Hilton Αθηνών, αποτελούν μέρος της παραπάνω πρωτοβουλίας της Hilton και αναγνωρίζουν τη δέσμευση της εταιρείας να εξυπηρετεί και να υποστηρίζει τις κοινότητες όπου οι άνθρωποι ζουν, εργάζονται και ταξιδεύουν.

Στις 4 Οκτωβρίου, το προσωπικό του ξενοδοχείου πρόσφερε στις οικογένειες που φροντίζει η εθελοντική ομάδα “Ανατόλια” παρέχοντας τους τρόφιμα, ρούχα, ψυχολογική  υποστήριξη και άλλες   υπηρεσίες   προκειμένου να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες, 100 λίτρα ελαιόλαδο.

To Hilton Αθηνών συμμετέχει στο Global Month of Service 2016! Facebook Twitter


Στις  24 Οκτωβρίου,  17 παιδιά από την φιλανθρωπική οργάνωση «Το Χαμόγελο του Παιδιού» επισκέφθηκαν το Hilton Αθηνών και συμμετείχαν σε ένα μοναδικό μάθημα μαγειρικής. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μαγειρέψουν παρέα με τους σεφ του ξενοδοχείου και να περάσουν μια δημιουργική μέρα μαζί τους.

Στις 25 Οκτωβρίου, εργαζόμενοι από τα τμήματα της Κουζίνας, της Υπηρεσίας Δωματίων και του τμήματος Ανθρωπίνου Δυναμικού επισκέφθηκαν ένα από τα σπίτια φιλοξενίας της οργάνωσης "Το Χαμόγελο του Παιδιού" για να τους μεταδώσουν μέρος από την τεχνογνωσία, την εμπειρία τους και να τους συμβουλέψουν σε θέματα που αφορούν νέους, αποδοτικούς και οικονομικούς τρόπους
μαγειρικής και καθαριότητας των χώρων που ζουν τα παιδιά.  


Στις 27 Οκτωβρίου, 23 παιδιά – μέλη των οικογενειών που φροντίζει η "Ανατόλια", παρακολούθησαν ένα ξεχωριστό μάθημα μαγειρικής  σε μια από τις κουζίνες του ξενοδοχείου. Ένα από τα παιδιά που συμμετείχαν στην συγκεκριμένη δραστηριότητα εκείνη τη μέρα, 15 ετών, είχε την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά όλους τους χώρους της κουζίνας, και να γίνει για ένα χρονικό διάστημα «βοηθός» στο ζαχαροπλαστείο του Hilton Αθηνών. Επιπλέον, ο Executive Chef του ξενοδοχείου ήταν εκεί για να μοιραστεί με τα παιδιά την εμπειρία του καθώς και διάφορες μεθόδους μαγειρικής με τις οποίες  μπορούν εύκολα να πειραματιστούν.

Το προσωπικό της  Hilton θα συνεχίσει να προσφέρει το χρόνο, τις δεξιότητες και την εμπειρία του σε ομάδες ανθρώπων που εργάζονται για να προσφέρουν ένα καλύτερο σήμερα και ένα ακόμη καλύτερο αύριο σε παιδιά, νέους και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ενέργειες της Hilton και το Global Month of Service 2016 επισκεφθείτε το: news.hiltonworldwide.com

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM