H πρωτοβουλία της Vitex ενώνει ξανά τις ιδιωτικές επιχειρήσεις για την προστασία και την αποκατάσταση των σχολείων στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας

H πρωτοβουλία της Vitex ενώνει ξανά τις ιδιωτικές επιχειρήσεις για την προστασία και την αποκατάσταση των σχολείων στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας Facebook Twitter
0

Η Vitex με υψηλό αίσθημα ευθύνης για την Κοινωνία και τον Άνθρωπο έχει ενεργοποιήσει για δεύτερη φορά την πρωτοβουλία ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΡΩΜΑΤΟΣ απευθύνοντας κάλεσμα προσφοράς αυτή τη φορά στους προμηθευτές της. Στόχος είναι η αντιμικροβιακή προστασία και η αποκατάσταση των επιφανειών σε σχολικά κτίρια στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας.


Ήδη ένας μεγάλος αριθμός εταιρειών έχει ανταποκριθεί θετικά στην ενέργεια, με τον κάθε «Χρωμοδότη» να προσφέρει από 100 λίτρα του μοναδικού στην Ελλάδα αντιικού χρώματος Vitex with VAIRO (ΑΡ. Α∆ΕΙΑΣ ΕΟΦ: 90167/04-10-2021) που αδρανοποιεί στις βαμμένες επιφάνειες πληθώρα ιών και βακτηρίων, προστατεύοντας αντιμικροβιακά τους εσωτερικούς τοίχους. Για κάθε συσκευασία που θα προσφερθεί,  η Vitex θα προσθέσει μία ακόμα διπλασιάζοντας τη συνολική ποσότητα.

H ενέργεια υλοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Στόχος είναι να συγκεντρωθεί η μεγαλύτερη δυνατή ποσότητα χρωμάτων για την ταχεία αποκατάσταση της σχολικής λειτουργίας στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας. 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την δράση της Τράπεζας Χρώματος μπορείτε να δείτε εδώ trapezachromatos.gr  

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM