H KRAFT Paints λανσάρει την ΑΙ εφαρμογή «Chat in Color»

H KRAFT Paints λανσάρει την ΑΙ εφαρμογή «Chat in Color» Facebook Twitter
0

Το προηγμένο εργαλείο «Chat in Color» είναι από σήμερα διαθέσιμο δωρεάν για όλους μέσω της ιστοσελίδας της KRAFT Paints. Χάρη σε αυτό η εταιρεία πραγματώνει για άλλη μια φορά το μόττο της «Καινοτομία που δίνει Αξία», ενώ ταυτόχρονα εξελίσσει τη διαδικασία επιλογής χρώματος.

Ένα συναρπαστικό εργαλείο που αφήνει άπλετο χώρο για προσωπική έκφραση και εξατομικευμένο στυλ, διευρύνοντας σημαντικά τις δημιουργικές δυνατότητες κάθε ανθρώπου.

Αρχικά, ο χρήστης μπορεί να  περιγράψει την ιδανική του απόχρωση πληκτρολογώντας για παράδειγμα «Κόκκινα - πορτοκαλί φθινοπωρινά φύλλα που πέφτουν» ή «Καλοκαιρινός ουρανός με ελαφριά νέφωση» ή να ανεβάσει μια φωτογραφία που την περιέχει. Η εφαρμογή παρουσιάζει εικόνες βασισμένες στην περιγραφή και έπειτα προβάλλει στον χρήστη 8 χρωματικές προτάσεις, από τις οποίες καλείται να επιλέξει εκείνη που είναι πιο κοντά σε αυτό που έχει στο μυαλό του.

Έτσι, μέσα από μια σύντομη και εύκολη διαδικασία προκύπτουν 8 αποχρώσεις, από τις οποίες ο χρήστης πρέπει να διαλέξει τη μία. Πάνω σε αυτή έχει την ευχέρεια να επηρεάσει τη θερμοκρασία του χρώματος, τον κορεσμό και τη φωτεινότητα. Το τελικό ιδανικό χρώμα που προκύπτει αντιστοιχίζεται με έναν έως τρεις κωδικούς από τις υπάρχουσες χρωματικές βεντάλιες της KRAFT Paints (Inspired Collection, Reflective Collection, Colors of Greece, Color Moods, RAL), ενώ στο τέλος εμφανίζονται προτεινόμενοι συνδυασμοί με άλλες αποχρώσεις.               

Ουσιαστικά, το Chat in Color παράγει αποχρώσεις βασισμένες στην ανθρώπινη έμπνευση και φαντασία, γεφυρώνοντας τον θαυμαστό κόσμο των χρωμάτων με τα συναισθήματα και τις αποχρώσεις της φύσης. Μετατρέπει λέξεις ή προτάσεις που περιγράφουν ένα χρώμα σε εικόνες και βρίσκει την κοντινότερη απόχρωση από τις βεντάλιες της KRAFT Paints.

Το ευφυές αυτό εργαλείο μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο από ιδιώτες όσο και από επαγγελματίες (ελαιοχρωματιστές, ιδιοκτήτες χρωματοπωλείων), που μπορούν να οπτικοποιήσουν το προσδοκώμενο χρώμα με λίγα κλικ.

Η νέα εφαρμογή συμβαδίζει πλήρως με τη φιλοσοφία ενός πραγματικά καινοτόμου brand, διαφοροποιεί την KRAFT Paints από τον ανταγωνισμό, αλλά έρχεται και πιο κοντά στα «θέλω» του πελάτη. Ταυτόχρονα, επεκτείνει με ευρηματικό τρόπο το νόημα της καμπάνιας «Μίλα μου με Χρώμα» που ξεκίνησε το 2023. Τώρα, η προσωπική έκφραση μέσω του χρώματος αποκτάει και τη διάσταση του να κάνεις chat με ένα τεχνολογικό εργαλείο που σε νιώθει και σε καταλαβαίνει.

Μπείτε τώρα στο https://kraftpaints.com/kraft-tools/ai-color-gen, δοκιμάστε το νέο εργαλείο, βρείτε τη νέα αγαπημένη σας απόχρωση και εξαντλείστε τις δημιουργικές δυνατότητες που σας δίνει η τεχνολογία και στην επιλογή χρώματος! 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM