GameAthlon powered by ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 12.000 επισκέπτες στο μεγαλύτερο Gaming event του καλοκαιριού

GameAthlon powered by ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 12.000 επισκέπτες στο μεγαλύτερο Gaming event του καλοκαιριού Facebook Twitter
0

Με ρεκόρ συμμετοχής ολοκληρώθηκε το κορυφαίο Gaming event του καλοκαιριού, GameAthlon powered by ΓΕΡΜΑΝΟΣ, που πραγματοποιήθηκε στις 2 και 3 Ιουνίου στο γήπεδο Tae Kwon Do με 2.000 gamers και πάνω από 12.000 επισκέπτες.

Κατά τη διάρκεια του διημέρου, διοργανώθηκαν 18 τουρνουά gaming σε 130 κονσόλες και 100 PC με έπαθλα έως €20.000. Παράλληλα με τα τουρνουά, οι λάτρεις της τεχνολογίας και των eSports είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τους αγαπημένους τους YouTubers, Pro-Gamers και cosplayers στο 360ο stage.

GameAthlon powered by ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 12.000 επισκέπτες στο μεγαλύτερο Gaming event του καλοκαιριού Facebook Twitter

Οι celebrities του community, Vibrator, GRamers, Κοντοπίδης, CaptainPanez και HackyPixelz, μπήκαν στο booth ΓΕΡΜΑΝΟΣ και βγήκαν ...3D avatars, VR καλλιτέχνες και mind controllers, χάρη στα high-tech activations, κερδίζοντας τα βλέμματα και τις εντυπώσεις των παρευρισκομένων.

Επιπλέον, όσοι βρέθηκαν στην αρένα των 3,5 στρεμμάτων δοκίμασαν πρώτοι νέους τίτλους παιχνιδιών, όπως το Detroit Become Human, ενώ είδαν από κοντά κονσόλες, παιχνίδια και gadgets των μεγαλύτερων κατασκευαστών gaming και τεχνολογίας του κόσμου.

GameAthlon powered by ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 12.000 επισκέπτες στο μεγαλύτερο Gaming event του καλοκαιριού Facebook Twitter

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζει να δίνει δυναμικά το «παρών» στον χώρο του gaming. Στην καρδιά της τεχνολογίας, κορυφαίοι τίτλοι παιχνιδιών, προηγμένες κονσόλες, αλλά και όλες οι νέες κυκλοφορίες σε προσιτές τιμές και με αποκλειστικές προσφορές, είναι διαθέσιμες στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή στο www.germanos.gr.

Περισσότερες πληροφορίες στο gameathlon.eu.

GameAthlon powered by ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 12.000 επισκέπτες στο μεγαλύτερο Gaming event του καλοκαιριού Facebook Twitter
GameAthlon powered by ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 12.000 επισκέπτες στο μεγαλύτερο Gaming event του καλοκαιριού Facebook Twitter
GameAthlon powered by ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 12.000 επισκέπτες στο μεγαλύτερο Gaming event του καλοκαιριού Facebook Twitter
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM