Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΚΟΡΠΗ

Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΚΟΡΠΗ Facebook Twitter
0


Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή πραγματοποίησε την Πέμπτη 14 Μαρτίου, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού (22 Μαρτίου), στο εργοστάσιό του στη Βόνιτσα, το Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού. Στόχος και του φετινού φεστιβάλ ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των παιδιών για τη σημασία του νερού τόσο για τον ανθρώπινο οργανισμό όσο και για τον πλανήτη.

Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν 90 παιδιά από τέσσερα σχολεία της περιοχής, που ξεναγήθηκαν στο εργοστάσιο του Κορπή και έλαβαν μέρος σε οκτώ διαφορετικές δραστηριότητες, με εκπαιδευτικό αλλά και ψυχαγωγικό χαρακτήρα. Έτσι, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν πόσο απαραίτητο είναι το νερό για την επιβίωση οποιουδήποτε ζωντανού οργανισμού και να συνειδητοποιήσουν πως, όσο και αν το νερό καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του σώματός μας και του πλανήτη μας, στην πραγματικότητα είναι ένα σπάνιο αγαθό, αφού ουσιαστικά μόνο μία μικρή ποσότητά του είναι διαθέσιμη για κατανάλωση από τον άνθρωπο.

Όλες οι δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν είχαν επιλεγεί από την ομάδα Κορπή σε συνεργασία με τη Nestlé Waters και μπόρεσαν να γίνουν πράξη χάρη στη συμμετοχή των δασκάλων των παιδιών, αλλά και των εργαζομένων του εργοστασίου και των κεντρικών γραφείων της Nestlé. Η Nestlé Waters δραστηριοποιείται έντονα σε θέματα προστασίας των υδάτινων πόρων, στο πλαίσιο του “Project WET”: Πρόκειται για ένα παγκόσμιο πρόγραμμα με αποστολή την εκπαίδευση παιδιών, γονέων, εκπαιδευτικών και μελών της ευρύτερης κοινότητας για θέματα που αφορούν στην αειφόρο διαχείριση των υδάτινων πόρων και στη σπουδαιότητα του νερού για τη σωστή λειτουργία και υγεία του σώματός μας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM