Endless EC: Καμπάνια επικοινωνίας για τα νέα προϊόντα #goodmood

Endless EC: Καμπάνια επικοινωνίας για τα νέα προϊόντα #goodmood Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πριν από μερικούς μήνες η Endless EC παρουσίασε τις δύο νέες κατηγορίες της σειράς #goodmood στην αγορά του “Personal Hygiene” και του “Household Care”, οι οποίες ακολουθούν τη φιλοσοφία τη φρέσκιας, branded επιλογής στη σωστή τιμή. 

Δύο αρώματα για το Υγρό Γενικού Καθαρισμού και δύο αρώματα για Μαλακτικά Ρούχων που φέρνουν #goodmood σε κάθε χρήση τους. Οι συσκευασίες ακολουθούν την σχεδιαστική προσέγγιση της σειράς με μίνιμαλ σχέδια και σε διαφορετικά χρώματα ανάλογα με το άρωμα. Επιπλέον, τα προϊόντα συσκευάζονται σε 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία προστατεύοντας το περιβάλλον και τον πλανήτη, ενώ η σύνθεσή τους εμπεριέχει μικροκάψουλες νέας γενιάς χωρίς μικροπλαστικά, και χρησιμοποιεί φυτικά κατιόντα και πολυμερικά χρώματα ειδικής τεχνολογίας κατάλληλης για ιματισμό.  

Παράλληλα, για κάθε προϊόν κυκλοφορεί και το αντίστοιχο pouch για εύκολο refill που έχει κατά 65% λιγότερο πλαστικό από την φιάλη. 

Πριν από λίγες ημέρες βγήκε στον «αέρα» η νέα επικοινωνία της εταιρείας για το Υγρό Γενικού Καθαρισμού της σειράς Endless #goodmood  παρουσιάζοντας και το limited edition Υγρό Γενικού Καθαρισμού #xmasmood Joy και προσεχώς θα ακολουθήσει και το δεύτερο σποτ για τα Μαλακτικά Ρούχων.  

Τον σχεδιασμό της τηλεοπτικής διαφήμισης με μήνυμα «#goodmood να υπάρχει και όλα καλά» έχει αναλάβει η ομάδα των Advengers.  

Η χιουμοριστική καμπάνια «τρέχει» σε τηλεόραση και digital μέσα και μπορείτε να τα δείτε στο κανάλι της Endless στο Youtube

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM