Endless EC: Καμπάνια επικοινωνίας για τα νέα προϊόντα #goodmood

Endless EC: Καμπάνια επικοινωνίας για τα νέα προϊόντα #goodmood Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πριν από μερικούς μήνες η Endless EC παρουσίασε τις δύο νέες κατηγορίες της σειράς #goodmood στην αγορά του “Personal Hygiene” και του “Household Care”, οι οποίες ακολουθούν τη φιλοσοφία τη φρέσκιας, branded επιλογής στη σωστή τιμή. 

Δύο αρώματα για το Υγρό Γενικού Καθαρισμού και δύο αρώματα για Μαλακτικά Ρούχων που φέρνουν #goodmood σε κάθε χρήση τους. Οι συσκευασίες ακολουθούν την σχεδιαστική προσέγγιση της σειράς με μίνιμαλ σχέδια και σε διαφορετικά χρώματα ανάλογα με το άρωμα. Επιπλέον, τα προϊόντα συσκευάζονται σε 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία προστατεύοντας το περιβάλλον και τον πλανήτη, ενώ η σύνθεσή τους εμπεριέχει μικροκάψουλες νέας γενιάς χωρίς μικροπλαστικά, και χρησιμοποιεί φυτικά κατιόντα και πολυμερικά χρώματα ειδικής τεχνολογίας κατάλληλης για ιματισμό.  

Παράλληλα, για κάθε προϊόν κυκλοφορεί και το αντίστοιχο pouch για εύκολο refill που έχει κατά 65% λιγότερο πλαστικό από την φιάλη. 

Πριν από λίγες ημέρες βγήκε στον «αέρα» η νέα επικοινωνία της εταιρείας για το Υγρό Γενικού Καθαρισμού της σειράς Endless #goodmood  παρουσιάζοντας και το limited edition Υγρό Γενικού Καθαρισμού #xmasmood Joy και προσεχώς θα ακολουθήσει και το δεύτερο σποτ για τα Μαλακτικά Ρούχων.  

Τον σχεδιασμό της τηλεοπτικής διαφήμισης με μήνυμα «#goodmood να υπάρχει και όλα καλά» έχει αναλάβει η ομάδα των Advengers.  

Η χιουμοριστική καμπάνια «τρέχει» σε τηλεόραση και digital μέσα και μπορείτε να τα δείτε στο κανάλι της Endless στο Youtube

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM