Έλληνες προμηθευτές επιλέγει η WIND

Έλληνες προμηθευτές επιλέγει η WIND Facebook Twitter
Γιάννης Γαβαλάς, Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας της WIND Ελλάς
0

Ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά δίνει η WIND Ελλάς, καθώς αύξησε κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς τις δαπάνες που έδωσε σε Έλληνες προμηθευτές της τόσο για υλικά όσο και για υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύονται στον ετήσιο Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας της WIND για το 2016, οι δαπάνες σε τοπικούς προμηθευτές (ελληνικές εταιρείες) αντιπροσωπεύουν περίπου το 93% των συνολικών δαπανών της εταιρείας για το έτος. Επιλέγοντας σχεδόν αποκλειστικά Έλληνες προμηθευτές η WIND διοχέτευσε πέρσι άμεσα στην εγχώρια οικονομία σχεδόν 520 εκατ. Ευρώ.

«Η WIND είναι ένας από τους μεγαλύτερους αγοραστές στην ελληνική αγορά προμηθειών και θεωρούμε ευθύνη μας να επιλέγουμε κατά κύριο λόγο ελληνικές εταιρείες ως συνεργάτες μας ώστε να στηρίζουμε την οικονομία μας και να ενισχύουμε την ανταγωνιστικότητα των τοπικών επιχειρήσεων. Έχουμε πολύ αυστηρές προδιαγραφές στη διαδικασία επιλογής προμηθευτών και πιστοποιούμε ότι πολλές ελληνικές επιχειρήσεις είναι υγιείς και αναπτύσσονται, διαθέτουν τεχνογνωσία, υψηλά ποιοτικά στάνταρντ και άριστη εξυπηρέτηση» σχολιάζει σχετικά ο Γιάννης Γαβαλάς, Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας της WIND Ελλάς. «Οι μόνες δαπάνες που γίνονται σε μη τοπικούς προμηθευτές αφορούν κυρίως αγορές τηλεπικοινωνιακών προϊόντων για τα οποία δεν υπάρχει τοπική εκπροσώπηση στην Ελλάδα» συμπληρώνει.

Ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες «χτίζουν» το Internet του αύριο


Η επένδυση της WIND σε Έλληνες προμηθευτές θα συνεχιστεί και το 2017 με έργο αιχμής την κατασκευή του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών της εταιρείας για την παροχή υπέρ – υψηλών ταχυτήτων σύνδεσης στο διαδίκτυο μέσω σταθερού δικτύου. Πρόκειται για ένα κατασκευαστικό έργο μεγάλου βεληνεκούς που θα απλώσει περισσότερα από 1000 χλμ. οπτικής ίνας και έχει ήδη ξεκινήσει σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Καλαμάτα και Ηράκλειο. Αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του έτους με ανάθεση της WIND στις εταιρείες EDIL, TERNA, INTRAKAT και ΕΡΓΑΤΗΚΑΤ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM