e-fresh.gr & Make-A-Wish συνεργάζονται για την ευχή του 7χρονου Δημήτρη

e-fresh.gr & Make-A-Wish συνεργάζονται για την ευχή του 7χρονου Δημήτρη Facebook Twitter
0

Το online supermarket e-fresh.gr επέλεξε τη συνεργασία με το Make A Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) για να δώσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας για την επιστροφή στα θρανία.

Συγκεκριμένα, όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις μολυβιών και αυτοκόλλητων της Make-A-Wish που θα βρείτε στο website του δημοφιλούς ηλεκτρονικού super market, θα διατεθούν για την πραγματοποίηση της ευχής του 7χρονου Δημήτρη που πάσχει από λευχαιμία.

Η ευχή του Δημήτρη είναι να κάνει ένα πάρτυ με τους αγαπημένους του σούπερ ήρωες, με καλεσμένους τον ίδιο και τους φίλους του.

Ανακαλύψτε εδώ πώς μπορείτε να κάνετε την ευχή του Δημήτρη πραγματικότητα.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM