DOVE: Γιατί σταμάτησες να σκέφτεσαι τη φροντίδα;

DOVE: Γιατί σταμάτησες να σκέφτεσαι τη φροντίδα; Facebook Twitter
0

Κορώνα, μάσκα, γάντια, μέτρα. Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι όταν διαβάζεις τις τέσσερις αυτές λέξεις; Ίσως στο μυαλό σου να κυριαρχούν εικόνες και σκέψεις άμεσα συνδεδεμένες με την πραγματικότητα που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα. Μια πραγματικότητα στην οποία η προστασία έγινε προτεραιότητά για όλους μας ενώ, άλλες έννοιες παραμελήθηκαν σημαντικά. 

Μέσα από τη νέα του καμπάνια, το Dove έχει σκοπό να υπενθυμίσει τη σημασία της προσωπικής φροντίδας, μια έννοια πολύτιμη, που οι περισσότερες από εμάς έχουμε ξεχάσει. Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν αληθινές γυναίκες που ζουν στην Ελλάδα, η καθεμία με τη δική της ξεχωριστή ομορφιά, μακριά από κανόνες και στερεότυπα. Οι πρωταγωνίστριες βρίσκονται σε έναν χώρο που συμβολίζει την παραμελημένη ομορφιά, προκειμένου να κάνουν μια μικρή «συνέντευξη», χωρίς όμως να φαντάζονται τι θα ακολουθήσει. Όλες δίνουν τις αυθόρμητες απαντήσεις τους γύρω από λέξεις που υποδηλώνουν φροντίδα ή ομορφιά, με τις απαντήσεις τους όμως να έχουν τελείως διαφορετικό νόημα από το αναμενόμενο.

Το Dove πιστεύει ότι η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Γι’ αυτό θέλει να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει τις γυναίκες να εντάξουν την προσωπική φροντίδα ξανά στην καθημερινότητά τους. Γιατί ο εαυτός μας είναι ο πιο πολύτιμος σύμμαχός μας και είναι στο χέρι μας να τον φροντίζουμε κάθε ημέρα, μέσα από μικρές στιγμές αυτοφροντίδας που είναι ικανές να κάνουν τη διαφορά. 

DOVE: Γιατί σταμάτησες να σκέφτεσαι τη φροντίδα; Facebook Twitter

Αυτές τις στιγμές το Dove είναι δίπλα σου με αγαπημένες συνθέσεις που φροντίζουν και περιποιούνται την επιδερμίδα. Ανακάλυψε το Dove Yγρό Kρεμοσάπουνο Original και μεταμόρφωσε το πλύσιμο των χεριών σε μια μοναδική εμπειρία φροντίδας, αφού η σύνθεσή του αφήνει τα χέρια λεία και απαλά. Παράλληλα, το χαρακτηριστικό ¼ ενυδατικής κρέμας, συνώνυμο της φροντίδας του Dove, βοηθά στη θρέψη των χεριών ενώ ταυτόχρονα τα καθαρίζει, κάνοντάς το ιδανική επιλογή για ξηρά ή σκασμένα χέρια.

DOVE: Γιατί σταμάτησες να σκέφτεσαι τη φροντίδα; Facebook Twitter

Ακόμα, στη σειρά θα βρεις το Dove Κρεμοσάπουνο Ομορφιάς Original με την κλασσική ενυδατική σύνθεση που αφήνει την επιδερμίδα πιο απαλή, λεία και υγιή, χωρίς να την ξηραίνει. Το χαρακτηριστικό ¼ ενυδατικής κρέμας συνδυάζεται με ήπιους καθαριστικούς παράγοντες, συγκρατώντας έτσι την φυσική υγρασία του δέρματος, ενώ παράλληλα η σύνθεσή του βοηθά στην αναπλήρωση των θρεπτικών συστατικών που χάθηκαν κατά το πλύσιμο.  

Βάλε ξανά τη φροντίδα στη ζωή σου.

Για σένα. Για όλους.

#WhatHappenedToCare

#WashToCare

#Dove

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM