Content Marketing & Native Advertising Conference

Content Marketing & Native Advertising Conference Facebook Twitter
0

Το περιοδικό Marketing Week, διοργανώνει την Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου, στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy το πρώτο ελληνικό συνέδριο αποκλειστικά για το Content Marketing και το Native Advertising. Στόχος του συνεδρίου είναι να χαρτογραφήσει ένα τοπίο που δεν διαθέτει σαφή όρια. Και ακριβώς αυτό είναι το μεγάλο του πλεονέκτημα!

Η πληθώρα των διαθέσιμων Online καναλιών και η ευκολία της πρόσβασης του κοινού στα Μέσα έχουν προκαλέσει μία ακόρεστη δίψα για περιεχόμενο. Τώρα πια, το κοινό δεν απαιτεί πληροφορία μόνο από τις παραδοσιακές πηγές, αλλά και από τα αγαπημένα του brands. Παράλληλα, οι καταναλωτές γυρνούν την πλάτη στην παραδοσιακή διαφήμιση και στρέφονται σε νέους τρόπους πληροφόρησης σχετικά με τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν. Κατά συνέπεια, οι marketers και τα brands καλούνται να δώσουν στο κοινό κάτι περισσότερο από ένα ποιοτικό προϊόν: καλούνται όχι μόνο να σκεφθούν ως publishers αλλά να δημιουργήσουν περιεχόμενο ως publishers, να ακολουθήσουν μία έξυπνη στρατηγική, να το διαθέσουν στο σωστό κοινό μέσω των κατάλληλων καναλιών και να προσφέρουν χρηστικές πληροφορίες, εμπειρίες και συναισθήματα.

Θα δοθεί έμφαση σε χαρακτηριστικά case studies, δημιουργικές ιδέες και στρατηγικές συμβουλές, καθώς και πλατφόρμες και κανάλια διάθεσης περιεχομένου.

Έμπειρα στελέχη από το εξωτερικό και διακεκριμένοι εκπρόσωποι της ελληνικής αγοράς θα μιλήσουν για το Content Marketing και το Native Advertising καλύπτοντας τέσσερις βασικές πλευρές: του Agency, της Στρατηγικής, του Publisher και του Πελάτη. Θα δοθεί έμφαση σε χαρακτηριστικά case studies, δημιουργικές ιδέες και στρατηγικές συμβουλές, καθώς και πλατφόρμες και κανάλια διάθεσης περιεχομένου. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο και τους ομιλητές του συνεδρίου, επισκεφθείτε το site http://www.contentandnative.gr

Στο Content Marketing & Native Advertising Conference θα συζητηθούν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα θέματα:

  • Τα Brands ως publishers & content creators
  • To Native Advertising και το Storytelling στην εργαλειοθήκη του Marketer
  • Η ανάπτυξη της ιδανικής στρατηγικής
  • Η αναζήτηση και η εξασφάλιση του Relevance
  • Συμβουλές για αξιομνημόνευτο περιεχόμενο
  • Οι διαθέσιμες πλατφόρμες και τα κανάλια διάθεσης περιεχομένου και οι τρόποι αξιοποίησής τους
  • Το Branded Content και η ένταξή του στη στρατηγική Marketing
  • Earned Media vs. Paid Media

Το συνέδριο απευθύνεται σε:

  • Στελέχη Digital Agencies
  • Στελέχη Social Media Agencies
  • Στελέχη Ad Agencies
  • Content Managers/Social Media Managers/Community Managers
  • Publishers
  • Brand Marketing Executives
  • Στελέχη Media Agencies
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Market news / Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Μοιραστείτε τις αγαπημένες σας στιγμές απόλαυσης με τα Μπισκότα Βιολάντα και διεκδικήστε υπέροχα δώρα που θα κάνουν την καθημερινότητά σας ακόμα πιο γλυκιά.
THE LIFO TEAM
Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Market news / Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILONNET διευρύνουν την πρόσβαση των επαγγελματιών σε ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πληρωμών, προσφέροντας το NBG Pay tom με μηδενικό κόστος απόκτησης.
THE LIFO TEAM
Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Market news / Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Περισσότεροι από 120 κάτοικοι προσήλθαν στα ιατρεία για δωρεάν ιατρικές και μικροβιολογικές εξετάσεις σε πάνω από 20 ειδικότητες, πραγματοποιώντας συνολικά περίπου 190 εξετάσεις
THE LIFO TEAM
2 εκατομμύρια χρήστες Lidl Plus: Η Lidl Ελλάς το γιορτάζει, προσφέροντας 100.000€ για τα ψώνια της χρονιάς

Market news / 2 εκατομμύρια χρήστες Lidl Plus: Η Lidl Ελλάς το γιορτάζει, προσφέροντας 100.000€ για τα ψώνια της χρονιάς

Τα φετινά Χριστούγεννα, η Lidl Ελλάς γιορτάζει το ορόσημο των 2 εκατομμυρίων χρηστών του Lidl Plus και, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την εμπιστοσύνη τους, μοιράζει σε 20 τυχερούς κουπόνια αξίας 5.000€ για τον καθένα, ώστε να κάνουν τα ψώνια της χρονιάς πιο εύκολα και να χαρίσουν στιγμές που πραγματικά αξίζουν.
THE LIFO TEAM