Βαθμολόγησε την AXA με ένα μόνο κλικ

Βαθμολόγησε την AXA με ένα μόνο κλικ Facebook Twitter
0

Πόσες φορές έχεις μπει στη διαδικασία να αξιολογήσεις online συνήθειες της καθημερινότητάς σου; Είμαστε σίγουροι, πολλές!

Όλο και περισσότεροι από εμάς ανατρέχουμε στις εμπειρίες άλλων χρηστών του διαδικτύου για να πάρουμε μικρές ή μεγάλες αποφάσεις μέσα στη μέρα. Ταξί, εστιατόρια, μπαρ, μουσεία, ταξίδια, θεατρικές παραστάσεις. H λίστα διαρκώς αυξάνεται και ανανεώνεται!


Πώς θα σου φαινόταν, λοιπόν, να μπορούσες να κάνεις το ίδιο και με την ασφάλειά σου;


Για 1η φορά στην Ελλάδα, η ΑΧΑ καινοτομεί και μοιράζεται με τον κόσμο τις αξιολογήσεις των πελατών της!


Η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία με εμπνευσμένο όραμα, ισχυρές αξίες, τεχνογνωσία και εμπειρία, τολμάει και προχωράει σε ένα δυναμικό βήμα, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες της που έχουν αποζημιωθεί να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για τις υπηρεσίες που έλαβαν από εκείνη.


Εφαρμόζοντας την πρωτοβουλία TCF (Transparent Customer Feedback), επιχειρεί να μετατρέψει τον «απόμακρο» για πολλούς ασφαλιστικό κόσμο σε μια παγκόσμια κοινότητα στην οποία κυριαρχεί η αλληλεπίδραση, η ειλικρίνεια και η διαφάνεια.


Μέσα από ένα σύστημα ανοιχτής αξιολόγησης, οι πελάτες λαμβάνουν ψηφιακή ειδοποίηση με ένα απλό e-mail ή sms, αμέσως μετά την αποζημίωσή τους και μπορούν να μοιραστούν με το ευρύ κοινό την εμπειρία τους, να δώσουν την βαθμολογία τους και να λάβουν απάντηση από εκπροσώπους της εταιρείας για κάθε πιθανό ζήτημα.


Ως κύριο στόχο της πρωτοβουλίας αυτής, η ΑΧΑ έχει θέσει τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της, αλλά και την πλήρη διαφάνεια στη σχέση της με τους πελάτες, ενώ τη λειτουργία της υπηρεσίας και την πιστοποίηση των βαθμολογιών έχει αναλάβει η εταιρεία ανατροφοδότησης, eKomi.


Μπες κι εσύ τώρα στο www.axa.gr και μάθε περισσότερα!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM