Athens Tennis Expo

Athens Tennis Expo Facebook Twitter
0

Άραγε, πόσο τένις μπορεί να χωρέσει σ’ ένα τριήμερο; Το Tennis Society, ο διοργανωτής της Athens Tennis Expo, σάς έχει έτοιμη την απάντηση: Πολύ!

Ας γίνουμε συγκεκριμένοι, κι ας μιλήσουμε με αριθμούς:

  • 72 ώρες θα διαρκέσει συνολικά η πρώτη έκθεση για το τένις στην Ελλάδα
  • 22 είναι τα brand names που θα παρουσιαστούν στα περίπτερα της έκθεσης
  • 5 από τα ολοκαίνουργια χωματίνα γήπεδα του ACE Club θα χρησιμοποιηθούν, για τις ανάγκες των διαδραστικών εκδηλώσεων, ενώ
  • 60 είναι συνολικά οι εκδηλώσεις (!) που θα συνοδέψουν το εκθεσιακό μέρος – όλες αφιερωμένες στους επισκέπτες της Athens Tennis Expo.


Στις 46 από αυτές είναι απαραίτητη η προ-εγγραφή (δωρεάν), μέσα από τις ισάριθμες επιλογές στη φόρμα εγγραφής (http://www.tennisexpo.gr/index.php/event-info/proregistration )

Όλα αυτά χάρη στην πολύμηνη προετοιμασία του Ελληνικού περιοδικού για το τένις, που έχει ως φετίχ τη διοργάνωση πρωτότυπων εκδηλώσεων,αλλά και χάρη στην υποστήριξη από το TennisNews.gr, την Pizza Fan, την ActionMed, το TennisSociety.gr, καθώς και από όλους -εταιρίες και ιδιώτες- όσοι συμμετέχουν τόσο στο εκθεσιακό μέρος,όσο και στις διαδραστικές εκδηλώσεις της Athens Tennis Expo.

Εσείς, μη χάνετε χρόνο! Μπορεί οι (επιπλέον) λόγοι να είναι πολλοί, οι θέσεις όμως σε κάθε μια από τις 46 δραστηριότητες είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (με βάση την ώρα και την ημερομηνία που έχουν σταλεί οι δηλώσεις συμμετοχής).

Τόσο η είσοδος στην έκθεση, όσο και η συμμετοχή σε μια ή περισσότερες διαδραστικές εκδηλώσεις, είναι δωρεάν για όλους, με μοναδική προϋπόθεση την παράδοση της πρόσκλησης (http://www.tennissociety.gr/expo ) στο περίπτερο του Tennis Society (είσοδος έκθεσης).

Επισκεφθείτε τώρα το www.tennisexpo.gr και μάθετε… τι θα κάνετε το ερχόμενο τριήμερο, 15, 16 και 17 Ιουνίου!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM