Allou! Fun Park

Allou! Fun Park Facebook Twitter
0

Από τις 16 Απριλίου έως την 1η Μαΐου βγες από τα συνηθισμένα και μπες στο street culture event του Allou! Fun Park.  Όλοι οι επισκέπτες που θα περάσουν τις πύλες του μεγαλύτερου πάρκου ψυχαγωγίας της χώρας, θα ζήσουν αξέχαστες street culture στιγμές! Graffiti που σε σημαδεύει, battle of the decks που τζαμάρει, dance battles που σε φτιάχνουν, skate για να ξεφύγεις και BMX για άλλα κόλπα!

H street culture εμπειρία συνοδεύεται και από μοναδικά δώρα: κινητά τηλέφωνα SONY ERICSSON XPERIAΤΜ X8, TV LG CINEMA 3D, αποκωδικοποιητές NOVA, Trymax ενεργειακά βραχιόλια, ποδήλατα bmx, skates, και πολλά Allou Day Pass! Η συμμετοχή στην κλήρωση προϋποθέτει … τρελή διασκέδαση αφού συμμετέχουν όλοι όσοι θα παίξουν με Allou! Day Pass ή Allou! Fun Card.

Για 15 μέρες το Allou! Fun Park διοργανώνει ένα συναρπαστικό θεματικό event με εκπροσώπους της pop street culture να εκφράζονται στον αγαπημένο τους χώρο σε μία σειρά από happenings! Την Κυριακή 1η Μαΐου τα events θα κορυφωθούν με τελικούς και ημιτελικούς των graffiti / dance / dj contest και την κλήρωση των δώρων για τους τυχερούς επισκέπτες.

Το πρόγραμμα των δράσεων έχει ως εξής:

Σάββατο 16 – Κυριακή 17 Απριλίου -> Graffiti / dance battles

Κυριακή 24 – Δευτέρα 25 Απριλίου -> dance show / bmx & skate shows

Σάββατο 30 Απριλίου – Κυριακή 1 Μαΐου -> graffiti / dance / dj  sets finals

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ακριβείς ώρες των δράσεων, το πασχαλινό ωράριο λειτουργίας  αλλά και τα νέα δρομολόγια του Allou! Fun Bus μπες στο ανανεωμένο www.allou.gr.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM