ΑΚΤΟ: Ένα διαδικτυακό Masterclass σχετικά με την καινοτομία στο design

Καινοτομία στο Design Facebook Twitter
0

Αν επιθυμείτε να κατανοήσετε την πολυδιάστατη έννοια του όρου «καινοτομία» αλλά και τη σχέση με το design, αυτό το Masterclass σας ενδιαφέρει. Το σεμινάριο πραγματεύεται τις βασικές αρχές της καινοτομίας και τον καθοριστικό ρόλο που μπορεί να παίξει στην ανάπτυξη επιτυχημένων προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και στην ανταγωνιστικότητα των Ελληνικών επιχειρήσεων. 

 

Το Masterclass θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Τετάρτη 21/04/2021 και ώρες 19.00 – 22.00 με εισηγητή τον Αριστοτέλη Σκαμάγκη, Industrial Designer – Creative Director. 

Απευθύνεται σε τελειόφοιτους και πτυχιούχους: Γραφίστες, Διακοσμητές, Αρχιτέκτονες Μηχανικούς, Βιομηχανικούς Σχεδιαστές, Animators, Εικαστικούς και εν γένει τελειόφοιτους και πτυχιούχους από τον ευρύτερο χώρο του Τεχνών και του Design. 

Η παρακολούθηση είναι δωρεάν και θα δοθεί αντίστοιχη βεβαίωση.   

  

Για τη συμμετοχή είναι απαραίτητη η ηλεκτρονική εγγραφή σας εδώ.   

Στους συμμετέχοντες θα σταλεί σύνδεσμος για την είσοδο τους στην πλατφόρμα και την παρακολούθηση του σεμιναρίου.   

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM