1ο Evexia Day by Νίκη Πετρουλάκη με την υποστήριξη του AQUA Carpatica

1ο Evexia Day by Νίκη Πετρουλάκη με την υποστήριξη του AQUA Carpatica Facebook Twitter
0

Tο 1ο EVEXIA Day by Νίκη Πετρουλάκη ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, με την υποστήριξη του Aqua Carpatica στο Golf της Γλυφάδας. 

Το νερό «θαύμα» από τα Καρπάθια Όρη,  το μόνο νερό χωρίς νιτρικά (το Φυσικώς Ανθρακούχο ή σχεδόν χωρίς νιτρικά το Φυσικό Μεταλλικό) ήταν αρωγός του 1ου EVEXIA Day που σχεδίασε με ιδιαίτερη αγάπη η Νίκη Πετρουλάκη.

Στόχος της ημέρας όπως ανέφερε η Νίκη Πετρουλάκη ήταν «να αγκαλιάσουμε τον άνθρωπο σαν σύνολο, σώμα, ψυχή και συναίσθημα, να συνδεθούμε και να μοιραστούμε γνώσεις, εμπειρίες και πρακτικές που αφορούν τον άνθρωπο στο σύνολο. Με δύο λόγια να συμβάλλουμε στην ευεξία και το wellbeing γιατί όλοι το αξίζουμε. Η ηλικία, η σωματική διάπλαση ή η εμφάνισή μας δεν είναι τροχοπέδη για την ευεξία».

Οι επισκέπτες της εκδήλωσης συμμετείχαν σε μια σειρά από δραστηριότητες ευεξίας όπως συνεδρίες γιόγκα, αναπνοές, διαλογισμός, βιωματικές ασκήσεις και ενημερωτικές συζητήσεις για τη διατροφή, την υγεία, την ευεξία (ακόμα και στον εργασιακό τομέα), την πρόληψη ασθενειών και τραυματισμού.

1ο Evexia Day by Νίκη Πετρουλάκη με την υποστήριξη του AQUA Carpatica Facebook Twitter

Η ημέρα περιελάβανε και live μουσική που συντρόφευε τους συμμετέχοντες σε αυτό το ταξίδι του ευ ζειν ενώ η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ηχοθεραπείες από gong  

Το Aqua Carpatica, το αγνό νερό που προέρχεται από το τελευταίο παρθένο και άγριο δάσος των Καρπαθίων, αποτελεί τον ιδανικό σύμμαχο σ’ όποιον ενδιαφέρεται για την ευεξία και την υγεία του. Συγκεντρώνεται υπεύθυνα από τις υπόγειες προστατευμένες πηγές για να διατηρήσει φυσικά την ιδανική του περιεκτικότητα σε μεταλλικά στοιχεία, το ισορροπημένο pH και την απαράμιλλη καθαρή, απαλή, βελούδινη γεύση του.  

Το AQUA Carpatica, είναι ιδανικό για μια πιο ισορροπημένη διατροφή και για όσους υιοθετούν έναν υγιεινό τρόπο ζωής.  

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM