15ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

15ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
0

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 15ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το οποίο έπειτα από ένα 10ήμερο γεμάτο «δυνατά» ντοκιμαντέρ που θέτουν την κοινωνία σε πρώτο πλάνο, έριξε την αυλαία του με μία λιτή, αλλά άκρως κινηματογραφική, τελετή λήξης, το Σάββατο 23 Μαρτίου.

Με πολύ μεγάλη πληρότητα και συμμετοχή 196 ταινιών, ελληνικής και διεθνούς παραγωγής, το φετινό επετειακό Φεστιβάλ προσέφερε υπέροχο θέαμα με κοινωνικοπολιτικό χαρακτήρα, φιλοξενώντας ταινίες που καταγράφουν αφανείς όψεις  της πραγματικότητας μέσα από ένα διαφορετικό πρίσμα.

Συνεπής στο ραντεβού της με όσους αγαπούν την τέχνη, η Fischer κρατά την υπόσχεσή της να υποστηρίζει, σε τοπικό επίπεδο, τα μεγαλύτερα πολιτιστικά δρώμενα και το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ είναι ένα από αυτά, καθώς προάγει την τέχνη αλλά και την πόλη της Θεσσαλονίκης διεθνώς.

 Η διοργάνωση – θεσμός για την τέχνη του ντοκιμαντέρ, που αποτελεί ένα δυναμικό κινηματογραφικό είδος με έντονα κοινωνικοπολιτικά αντανακλαστικά, στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε,  είναι πιο επίκαιρη από ποτέ.

Η Fischer, η μπίρα για τις πιο σινεφίλ στιγμές μας, έζησε για πρώτη φορά στον δημιουργικό παλμό του 15ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, απονέμοντας τα Βραβεία Κοινού στις ταινίες που με τη δημιουργική τους προσέγγιση κατάφεραν να αγγίξουν περισσότερο τους θεατές.

Εκ μέρους της Fischer, τα Βραβεία Κοινού απένειμε στις ταινίες που ανέδειξαν οι θεατές, ο κ. Γιώργος Μακρυγιαννάκης, Marketing Manager της Fischer. Συγκεκριμένα, για ξένη παραγωγή κάτω των 45’ το βραβείο απέσπασε η ταινία H υψηλή τιμή του χρυσού του Ρος Ντόμονι, ενώ καλύτερη ξένη παραγωγή άνω των 45’ ανακηρύχθηκε το ντοκιμαντέρ Ο εξ αίματος αδελφός του Στιβ Χούβερ. Για ελληνική παραγωγή κάτω των 45’, το βραβείο απέσπασε το ντοκιμαντέρ Μια κληρονομιά: Με την ψυχή στο στόμα σε σκηνοθεσία Κυριακής Μάλαμα και καλύτερη ελληνική παραγωγή άνω των 45’, αναδείχθηκε το ντοκιμαντέρ Ο μανάβης του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου.

Την Τελετή Λήξης τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι του πολιτιστικού χώρου, καθώς και σημαντικά ονόματα της τέχνης του ντοκιμαντέρ και του κινηματογράφου. Μεταξύ αυτών οι : Γιάννης Μπουτάρης, Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος ΔΣ ΦΚΘ, Νίκος Τέλλης, Πρόεδρος ΔΣ ΕΡΤ, Γιάννης Μυλόπουλος, Πρύτανης ΑΠΘ, Χάρης Παπαδόπουλος, Πρόεδρος ΕΕΣ και μέλος ΔΣ ΦΚΘ, Νίκος Παναγιωτόπουλος, σεναριογράφος και Μέλος ΔΣ ΦΚΘ, Φίλιος Στάγκος, γενικός διευθυντής TV100 και μέλος Δ.Σ. του ΦΚΘ, Σπύρος Πέγκας, εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης και μέλος ΔΣ ΦΚΘ, Γρηγόρης Καραντινάκης, Γενικός Διευθυντής ΕΚΚ, Παντελής Πετμεζάς, Πρόξενος Καναδά, Sasa Kolundziga, Γενική Πρόξενος Δημοκρατίας Σερβίας, Alexei Anatolievich Popov, Γενικός Πρόξενος Ρωσίας, Μαρία Τσαντσάνογλου, Διευθύντρια Κέντρου Σύγχρονης Τέχνης, Λόλα Τότσιου, Διευθύντρια Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης, Αθανασία Τσατσάκου, τέως Αντιπρύτανης ΑΠΘ.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με το Πάρτι Λήξης του Φεστιβάλ, όπου οι προσκεκλημένοι διασκέδασαν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες σε νυχτερινό μαγαζί της πόλης.

Στο 15ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, οι καλύτερες στιγμές αρχίζουν και τελειώνουν με μια Fischer..!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM