Η Avon παρουσιάζει την εκστρατεία #EmbraceTheChange για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σεξιστική βία

Η Avon παρουσιάζει την εκστρατεία #EmbraceTheChange για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σεξιστική βία Facebook Twitter
0

H Avon κυκλοφόρησε μια νέα έρευνα, η οποία παρουσιάζει το βαθμό στον οποίο οι γυναίκες, σε όλο τον κόσμο, δεν νιώθουν ασφαλείς στο περιβάλλον τους και δεν προστατεύονται από τους νομικούς θεσμούς της χώρας τους. Στο πλαίσιο της έρευνας, που ανατέθηκε από το Avon Foundation for Women, συμμετείχαν 14.400 γυναίκες, από 15 χώρες, με σκοπό να γίνουν πιο κατανοητές οι εμπειρίες γύρω από φαινόμενα βίας με βάση το φύλο, αλλά και σχετικά με το πόσο αισθάνονται οι γυναίκες ότι λαμβάνουν υποστήριξη, εάν οι ίδιες ή κάποιος που γνωρίζουν έχει πέσει θύμα κακοποίησης.

  • Μία στις πέντε γυναίκες δεν αισθάνονται ασφαλείς στο πλαίσιο της κοινότητας που ανήκουν
  • Μόνο το 60% των γυναικών πιστεύει ότι οι καταγγελίες για σεξουαλική κακοποίηση θα ληφθούν σοβαρά υπόψη από το νόμο
  • Μόνο το 59% των γυναικών πιστεύει πώς το νομικό σύστημα θα αντιμετωπίσει την ψυχολογική κακοποίηση ως έγκλημα
  • Περισσότερες από τις μισές γυναίκες αναφέρουν ότι οι ίδιες, ή κάποιο κοντινό τους πρόσωπο, έχει πέσει θύμα κακοποίησης
  • Η εκστρατεία #EmbraceTheChange της Avon στοχεύει να προσεγγίσει 100 εκατομμύρια γυναίκες, με σκοπό την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη μη σωματική βία

Μια στις πέντε γυναίκες δεν αισθάνονται ασφαλείς

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι μία στις πέντε γυναίκες παγκοσμίως δεν αισθάνεται ασφαλής στο πλαίσιο της κοινότητας που ανήκει, με το ποσοστό αυτό να φτάνει στο 47% στη Νότιο Αφρική και στο 51% στην Τουρκία. Η έρευνα δείχνει, επίσης, ότι οι γυναίκες αισθάνονται πως δεν προστατεύονται από την κοινωνία στην οποία ζουν. Μόνο το 60% των γυναικών πιστεύει ότι οι καταγγελίες για σεξουαλική κακοποίηση θα ληφθούν σοβαρά υπόψη (το αντίστοιχο ποσοστό στο Περού πέφτει στο 48%) και μόνο το 58% εμπιστεύεται τα νομικά συστήματα που ισχύουν για την προστασία των θυμάτων σωματικής ή σεξουαλικής κακοποίησης (45% στην Τουρκία). Το 59% των γυναικών στην Αργεντινή και το 58% στη Νότια Αφρική εμπιστεύονται το νομικό τους σύστημα για να αντιμετωπίσουν τη σωματική κακοποίηση ως εγκληματική πράξη.

Οι μη σωματικές μορφές κακοποίησης είναι λιγότερο κατανοητές

Τα ποσοστά εμπιστοσύνης προς τα νομικά συστήματα ήταν χαμηλότερα για τις μη σωματικές μορφές κακοποίησης, καθώς το 59% των γυναικών εμπιστεύεται σε παγκόσμιο επίπεδο το νομικό σύστημα της χώρας του για να αντιμετωπίσει την ψυχολογική κακοποίηση ως εγκληματική πράξη και το 55% πιστεύει ότι η οικονομική κακοποίηση θα μπορούσε να αντιμετωπίζεται αντιστοίχως. Μόνο το 27% των γυναικών στη Ρωσία και το 38% στην Τουρκία πιστεύουν ότι η ψυχολογική κακοποίηση θα μπορούσε να θεωρηθεί εγκληματική πράξη, σε σύγκριση με το 87% στις Φιλιππίνες και το 77% στην Κολομβία.

Η εκστρατεία #EmbraceTheChange της Avon σκοπεύει να το αλλάξει αυτό

Λίγο πριν από την εκστρατεία 16 Ημέρες Ακτιβισμού του ΟΗΕ ενάντια στη σεξιστική βία, που ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου, η Avon λανσάρει μια νέα εκστρατεία για να στρέψει την προσοχή στην ανείπωτη βία που συνθλίβει τη ζωή των γυναικών σε όλο τον κόσμο. Το #EmbraceTheChange είναι μια παγκόσμια εκστρατεία ευαισθητοποίησης που θα φωτίσει τις διαφορετικές μορφές μη σωματικής κακοποίησης που βιώνουν οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του διαδικτυακού bullying, του καταναγκαστικού ελέγχου, της συναισθηματικής κακοποίησης και της παρενόχλησης στο δρόμο.

Σε συνεργασία με το δίκτυο των 6 εκατομμυρίων αντιπροσώπων της Avon και με τη χρήση νέου περιεχομένου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τοπικές φιλανθρωπικές συνεργασίες αλλά και με εκδηλώσεις, το #EmbraceTheChange πρόκειται να «αγγίξει» 100 εκατομμύρια γυναίκες, για να τις ενημερώσει και να τις ευαισθητοποιήσει σχετικά με τις μορφές κακοποίησης και με το πού μπορούν τα θύματα να λάβουν την υποστήριξη που χρειάζονται. Οι ταινίες θα είναι διαθέσιμες σε όλα τα κανάλια της Avon, για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, με την υποστήριξη οργανώσεων, όπως το Women's Aid, το Vital Voices και το La Casa del Encuentro.

Ο Jan Zijderveld, Διευθύνων Σύμβουλος της Avon Products Inc. δήλωσε: «Η Avon έχει μακρά ιστορία στην υποστήριξη των γυναικών, καθώς αντιμετωπίζουμε τη σεξιστική βία και υποστηρίζουμε τις υπηρεσίες πρώτης γραμμής εδώ και πάνω από μία δεκαετία. Τα ανησυχητικά ευρήματα της έρευνας του Avon Foundation δείχνουν ότι είναι πολλά ακόμη αυτά που πρέπει να αλλάξουν. Η νέα εκστρατεία #EmbraceTheChange της εταιρείας προτρέπει όλους να αναλογιστούν τη συμπεριφορά τους, να διαδώσουν τι είναι λάθος και πώς μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε ώστε να το αλλάξουμε. Η ευαισθητοποίηση είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα προς τη δημιουργία ενός κόσμου, στον οποίο οι γυναίκες θα μπορούν να ζουν χωρίς το φόβο της βίας. Το να προσεγγίσουμε άνδρες και γυναίκες και να μοιραστούμε αυτήν την εκστρατεία με την κοινότητa των 6 εκατομμυρίων Μελών και τα κοινωνικά τους δίκτυα παγκοσμίως, είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας».

Για να παρακολουθήσετε τις ταινίες #EmbraceTheChange, επισκεφθείτε το YouTube.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την υπόσχεση της Avon να συμβάλει, ώστε να μπει ένα τέλος στη βία κατά των γυναικών και των κοριτσιών, εδώ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Market news / Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Φέτος, για 13η συνεχή χρονιά, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», εξασφαλίζοντας ουσιαστική στήριξη, ανακούφιση και ελπίδα στα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.
THE LIFO TEAM
Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Market news / Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Μοιραστείτε τις αγαπημένες σας στιγμές απόλαυσης με τα Μπισκότα Βιολάντα και διεκδικήστε υπέροχα δώρα που θα κάνουν την καθημερινότητά σας ακόμα πιο γλυκιά.
THE LIFO TEAM
Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Market news / Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILONNET διευρύνουν την πρόσβαση των επαγγελματιών σε ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πληρωμών, προσφέροντας το NBG Pay tom με μηδενικό κόστος απόκτησης.
THE LIFO TEAM