Από το «Βυζάντιο», ένα παλιό ξενοδοχείο που ξέπεσε σε οίκο ανοχής, ξεκινά ουσιαστικά η δαιδαλώδης ιστορία της μάνας και της κόρης, αμφότερων βρικολάκων, που πρωταγωνιστούν στο μελαγχολικό και βίαιο παραμύθι του Νιλ Τζόρνταν – βίαιο γιατί η μεγαλύτερη από τις δύο, η Κλάρα, είναι πόρνη εδώ και 200 χρόνια (εργάζεται πλέον σε στριπτιτζάδικο) και η κόρη της, η αιωνίως 16χρονη Έλινορ, μεγάλωσε σε μοναστήρι και δεν της λείπουν οι «ηθικές» εσωτερικές συγκρούσεις.

 

Η Κλάρα δεν αποκαλύπτει την ταυτότητά της και προστατεύει την ασφάλεια και την επιβίωση εκείνης και της κόρης της, ενώ η Έλινορ θέλει διακαώς να πει την αλήθεια και βρίσκει έναν θνητό να τη μοιραστεί. Δύσκολα τα πράγματα, ειδικά όταν τις κυνηγάνε ορκισμένα για εκδίκηση μέλη μια αδελφότητας βρικολάκων, για να τις τιμωρήσουν για παραβίαση των αρχών της φυλής στην οποία ανήκουν.

 

#img#

 

Η Κλάρα πρέπει να πληρώσει τη γέννηση της κόρης της και ο πάντα classy Νιλ Τζόρνταν, προσθέτοντας στο είδος που πριν από 20 χρόνια είχε υπηρετήσει με τη Συνέντευξη με έναν Βρικόλακα, εξετάζει την πολυπλοκότητα της γυναικείας φύσης σε ένα περιβάλλον σκληρό και εχθρικό. Το κάνει με ατμοσφαιρικούς φωτισμούς, κλασική μουσική, περιρρέουσα απειλή και πισωγυρίσματα στον χρόνο, στις διαθέσεις και στην αφήγηση, για να συνέλθει, με χιούμορ και κοφτερότερο μοντάζ, 20 λεπτά πριν από το φινάλε.

 

#img#

 

Η Άρτερτον και η Ρόναν φτιάχνουν ανάγλυφα το κοντράστ και η ταινία κυνηγάει έναν δύσκολο στόχο, να κεντρίσει το ενδιαφέρον των γυναικών με μια αιματοβαμμένη και σκοτεινή, αποφασιστικά αντι-Twilight ιστορία.

 

#img#