Παλαιότερα, είχαμε τα βιντεάκια με τον τύπο, που έβαζε διάφορες συσκευές μέσα σε ένα μπλέντερ, για να αποδείξει την ισχύ του ονομάζοντας την καμπάνια "Will it blend?". Με τον πρωτότυπο αυτό τρόπο προώθησης, είχε κονιορτοποιήσει κυριολεκτικά μέχρι και iPad, κάνοντας τις καρδιές χιλιάδων θεατών να ραγίζουν βλέποντας πώς είχαν καταντήσει πανάκριβα και πολυπόθητα μηχανήματα.

 

Εδώ και 3 ημέρες, έχουμε γίνει μάρτυρες μιας άλλης 'καταστροφής', καθώς, μετά το πολυαναμενόμενο λανσάρισμα του iPhone 6, αποκαλύφθηκε ένα άλλο χαρακτηριστικό του, που κανείς δεν είχε υπολογίσει: λυγίζει!

 

Ο σάλος, που προκλήθηκε από βιντεάκια χρηστών, στα οποία εμφανίζονται να λυγίζουν την συσκευή με τα χέρια τους, καθώς και μαρτυρίες πολλών καταναλωτών, που διαμαρτύρονται ότι τα τηλέφωνά τους λύγισαν όταν τα είχαν στις τσέπες των παντελονιών τους, έχει αποκτήσει και δική του ονομασία και το δικό του hashtag - #bendgate, καθώς προφανώς, θεωρήθηκε σκάνδαλο η υπερβολική ευαισθησία της πανάκριβης συσκευής.

 

Lovers και haters έχουν επιδοθεί σε έναν ιδιότυπο "πόλεμο" με ανταλλαγή posts, tweets και επιχειρημάτων - με τους μεν να λένε ότι είναι φυσιολογικό μία τόσο λεπτή συσκευή να λυγίζει όταν δέχεται π.χ. το βάρος ενός ολόκληρου σώματος, και τους δε να υποστηρίζουν ότι μία τόσο ακριβή συσκευή δεν είναι λογικό να είναι τόσο ευαίσθητη, και μάλιστα εξαιτίας μίας τόσο φυσιολογικής συνήθειας, όπως είναι να βάζει κανείς το κινητό του στην τσέπη του.

 

Ήδη, το γεγονός αυτό έχει αρχίσει να διακωμωδείται με διάφορους ευφάνταστους τρόπους

 

 

 

Ενώ εταιρίες όπως η Kit Kat και οι εκδόσεις Διόπτρα βρήκαν αφορμή από τον ντόρο, που δημιουργήθηκε, και τουίταραν:

 

 

 

 

Όσον αφορά τώρα τις δημοσιεύσεις στο ελληνικό internet για το περιστατικό, από τις 23/9, που άρχισαν δειλά-δειλά οι πρώτες δημοσιεύσεις για το ότι το iPhone λυγίζει, μέχρι το μεσημέρι της 25/9, καταγράφηκαν πάνω από 2.700 δημοσιεύσεις, ενώ η τάση φαίνεται να είναι ανοδική.

 

 

 

Οι περισσότερες αναφορές έγιναν κυρίως από τις ηλικίες 21-35 και στο twitter.

 

 

 

Όπου φυσικά οι χρήστες έδωσαν πάλι ρέστα με τις χιουμοριστικές τους ατάκες. Εδώ φαίνονται ορισμένα από τα πιο retweeted tweets.

 

 

 

Και εδώ μερικά tweets χρηστών, που βρήκαν μία ακόμη αφορμή για να κάνουν χιούμορ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Όλα τα στοιχεία έχουν συγκεντρωθεί και αναλυθεί με το Monitor (http://monitor.sidebar.gr) για λογαριασμό του LΙFO.gr και αφορούν το χρονικό διάστημα 23-25/9/14.