Τηλεθέαση: Κι όμως χθες το Nomads δεν ήταν πρώτο

Τηλεθέαση: Κι όμως χθες το Nomads δεν ήταν πρώτο Facebook Twitter
1

Η τηλεοπτική σεζόν έχει πλέον ξεκινήσει για τα καλά και η μάχη για την τηλεθέαση μεταξύ των σόου Nomads και Τhe Voice και του σίριαλ Τατουάζ δεν βγάζει ξεκάθαρο νικητή, αλλά μοιράζει νούμερα σε όλα τα κανάλια. 

Χθες υπήρξε και η πρώτη ανατροπή καθώς για πρώτη φορά το δημοφιλές σίριαλ του Alpha πήρε το προβάδισμα στο σύνολο κοινού, αν και το reality επιβίωσης του ΑΝΤ1 κράτησε την πρωτιά στο δυναμικό κοινό.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε το The Voice, αλλά μετά τις 23:00, όταν το Nomads και Τατουάζ τελείωσαν είδε τα νούμερά του να ανεβαίνουν.

Αναλυτικά η τηλεθέαση με τα στοιχεία του zappit.gr:

ΓΕΝΙΚΟ

ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ – 23,4%
NOMADS – 22,1%
THE VOICE OF GREECE – 19,1%
SURVIVAL SECRET – 6,2%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

NOMADS – 27,7%
ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ – 22,1%
THE VOICE OF GREECE – 18,1%
SURVIVAL SECRET – 4,9%

TV & Media
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αρναούτη για τροχαίο Παντελίδη: «Καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα μου, έσπασαν τα πλευρά μου, ήμουν κατασφαγμένη»

TV & Media / Αρναούτη για τροχαίο Παντελίδη: «Καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα μου, έσπασαν τα πλευρά μου, ήμουν κατασφαγμένη»

«Βγήκε μία απόφαση που ήταν κατάφωρα άδικη» ξεκαθαρίζει στις πρώτες της δηλώσεις μετά την εκδίκαση της υπόθεσης των αποζημιώσεων για το τροχαίο δυστύχημα
LIFO NEWSROOM
Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

TV & Media / Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

Η εταιρεία ανέφερε ότι η πρότασή της αποτελεί «ανώτερη εναλλακτική» συγκριτικά με αυτήν της Netflix, προσφέροντας περισσότερα μετρητά άμεσα στους μετόχους και μεγαλύτερες πιθανότητες έγκρισης από τις ρυθμιστικές αρχές
LIFO NEWSROOM
Eurovision 2026: Αντιμέτωπη με πιθανές περικοπές στον προϋπολογισμό της η διοργάνωση

TV & Media / Eurovision 2026: Αντιμέτωπη με πιθανές περικοπές στον προϋπολογισμό της

Η αποχώρηση της Ισπανίας —μιας από τις «big five» χώρες που στηρίζουν τον διαγωνισμό— δημιουργεί την προοπτική μειωμένων χορηγιών και τηλεθέασης για το υπερθέαμα που προσελκύει εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM