Παρά το γεγονός ότι η διαφήμιση του Apple iPhone 4s δεν ήταν κάτι σπουδαίο- μια απλή διαφήμιση που έδειχνε τα πολύ βασικά για το νέο μοντέλο- το όνομα Apple είναι τόσο ισχυρό  και η αναμονή για το iPhone 4s τόσο μεγάλη που είχε τα περισσότερα hits από κάθε άλλο τεχνολογικό video στο youtube με 28 εκατομμύρια βίντεο.

 

Τα άλλα βίντεο είναι λίγο πιο εντυπωσιακά – η Lady Gaga για το Google Chrome,  τo Sony PS3, και του gamer Freddie W για τη Samsung.

 

Google Chrome’s “The Web is What You Make of It” Campaign: 22 εκατομμύρια

 

YouTube/Spacelab: 17 εκατομμύρια

 

Sony PS3 “Michael/Long Live Play” 15.8 εκατομμύρια

 

YouTube star Freddie W’s Samsung “Gamer Commute” 11.5 εκατομμύρια


 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr