Το παιχνίδι για το στέμμα ξεκίνησε!

Το παιχνίδι για το στέμμα ξεκίνησε! Facebook Twitter
0

Είστε φανατικοί του Game of Thrones και ανάμεσα σε αυτούς που μετρούσαν αντίστροφα για τη μεγάλη πρεμιέρα της πιο δημοφιλούς και πολυσυζητημένης σειράς παγκοσμίως; Ναι, η προβολή του 1ου επεισοδίου του 8ου κύκλου πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες και έγινε αμέσως ''talk of the town'' όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο!


Με αφορμή λοιπόν την έναρξη του 8ου και τελευταίου κύκλου της πιο συναρπαστικής σειράς, το eΒay, ανέλυσε τα δεδομένα του, προκειμένου να αποκαλύψει ποια είναι τα προϊόντα του GoT (Game of Thrones) που αγοράζονται πιο συχνά σε όλο τον κόσμο:

  • Το προηγούμενο έτος οι fans της σειράς ξόδεψαν πάνω από 16.000.000 δολάρια σε προϊόντα σχετικά με τη σειρά GoT.
  • Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 6 εβδομάδων οι χρήστες ανά τον κόσμο αναζήτησαν το ''Game of Thrones'' πάνω από 15.000 φορές.
  • Το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων του κόσμου δαπανήθηκε για την αγορά της DVD συλλογής των 7 σεζόν: Συνολικά αγοράστηκαν 870 κομμάτια, αξίας άνω των 110.700 δολαρίων.
  • Το πιο ακριβό αντικείμενο στο eΒay, σχετικό με τη σειρά, ήταν ένα σετ σπάνιων καρτών που απεικονίζουν τους ήρωες της σειράς, το οποίο αγοράστηκε στα 9.995 δολάρια.
  • Το πιο δημοφιλές προϊόν ανάμεσα στους καταναλωτές ήταν ξύλινα μουσικά κουτιά , χαραγμένα με την επωνυμία του Game of Thrones. Τους τελευταίους 12 μήνες αγοράστηκαν 1.900 κομμάτια.
  • Σύμφωνα με τους χρήστες του eΒay, ο οίκος των Stark κέρδισε τη μάχη για την κυριαρχία του Westeros, καθώς αγοράστηκαν τον τελευταίο χρόνο πάνω από 60.000 προϊόντα με το έμβλημα των Stark. Η δεύτερη θέση ανήκει στον οίκο των Targaryen με πάνω από 47.000 παραγγελίες και η τρίτη στον οίκο των Lannister (με πάνω από 20.000).
  • Οι fans του Game of Thrones επέλεξαν ως τον πιο αγαπημένο χαρακτήρα της σειράς την Daenerys Targaryen. Οι αγορές των χρηστών ανά τον κόσμο με προϊόντα σχετικά με την «μητέρα των δράκων» ξεπέρασαν τα 800.000 δολάρια.
Το παιχνίδι για το στέμμα ξεκίνησε! Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Market news / Η Lidl Ελλάς στηρίζει και αυτά τα Χριστούγεννα τον Οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού μέσω της κάρτας Lidl Plus

Φέτος, για 13η συνεχή χρονιά, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», εξασφαλίζοντας ουσιαστική στήριξη, ανακούφιση και ελπίδα στα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.
THE LIFO TEAM
Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Market news / Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Μοιραστείτε τις αγαπημένες σας στιγμές απόλαυσης με τα Μπισκότα Βιολάντα και διεκδικήστε υπέροχα δώρα που θα κάνουν την καθημερινότητά σας ακόμα πιο γλυκιά.
THE LIFO TEAM
Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Market news / Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILONNET διευρύνουν την πρόσβαση των επαγγελματιών σε ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πληρωμών, προσφέροντας το NBG Pay tom με μηδενικό κόστος απόκτησης.
THE LIFO TEAM
Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Market news / Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Περισσότεροι από 120 κάτοικοι προσήλθαν στα ιατρεία για δωρεάν ιατρικές και μικροβιολογικές εξετάσεις σε πάνω από 20 ειδικότητες, πραγματοποιώντας συνολικά περίπου 190 εξετάσεις
THE LIFO TEAM