DAILY X-PRESS/ O Zάλογγος των Κυριακάτικων

DAILY X-PRESS/ O Zάλογγος των Κυριακάτικων Facebook Twitter
0

Τραγικές εξακολουθούν να είναι οι κυκλοφορίες των κυριακάτικων εφημερίδων. Μερικές διαπιστώσεις.

1. Ασχέτως των ευχολογίων, τα δώρα είναι πιά ο μοναδικός τρόπος για να τονώσει κανείς τις αναιμικές κυκλοφορίες. Η Καθημερινή εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση με 161.000 φύλλα, χάρη στα cd του Μάνου Χατζιδάκι. Με μόνο το (σχετικά καλό της) περιεχόμενο αγκομαχάει στην ανηφόρα του ευσεβισμού.

2. Το Θέμα στην δεύτερη θέση με 130.000 φύλλα είναι μια εφημερίδα χωρίς την παλιά σιγουριά.  Μάλλον αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι το μοντέλο ενημέρωσης που επέλεξε μπορεί να την έφερε στις πρώτες θέσεις για μεγάλο διάστημα, αλλά ως υβρίδιο  σκανδαλοθηρίας και ερευνητικών ρεπορτάζ που είναι, κάποια στιγμή πρέπει να αποφασίσει εάν θέλει να γίνει Βήμα ή Εspresso.

3. Το Βήμα στην τρίτη θέση με 118.000 βρίσκεται στη δίνη μιας εσωτερικής τρικυμίας. Εξακολουθεί να είναι μια σχετικά επαρκής εφημερίδα, αλλά το (αρνητικό)  ίματζ της αρχίζει να γίνεται πιό ισχυρό από το περιεχόμενό της.Παραμένει η πλέον ενδιαφέρουσα κυριακάτικη έκδοση, πάντως.

4. Η Ελευθεροτυπία γίνεται ολοένα πιο εσωστρεφής και μονόχνωτη. Την συνοδέυει ακόμη η καλή εξωτερική μαρτυρία και το μαγικό flair του κυρίου Τεγόπουλου, αλλά τελικώς πάσχει. Τα ένθετα που την συνοδέυουν περνάνε τη χειρότερη εποχή τους, ενώ όλα τα καινούρια δεν έχουν καν δομή περιοδικού. Αυτό, σε συνδυασμό με τις ταγαρίσιες επιλογές δώρων την έχουν οδηγήσει στην μεγαλύτερη πτώση μεταξύ όλων των κυριακάτικων: την περασμένη εβδομάδα επώλησε 104.000 φύλλα.

5. Κάτω απο την μπάρα των 100 χιλιάδων τα πράγματα εχουν ως εξής: η Real (μια εφημερίδα χωρίς ραχοκοκαλιά και νόημα ύπαρξης) κατάφερε να ξεπερνά το Εθνος και να αφήνει την ανάσα της στο σβέρκο της Ελευθεροτυπίας (97.000) -αυτό είναι βεβαίως ένας θρίαμβος του μάρκετινγκ. Το Εθνος περνά τις χειρότερες μέρες του (94.000), ενώ το Veto αυτοκτονεί δημοσίως, μάλλον με ξένα κόλυβα.

 

Και αυτό είναι μόνο η αρχή...

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM