Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εκλογές στην Ολλανδία: Νίκη Βίλντερς προβλέπουν οι δημοσκοπήσεις - Αποκλείουν συνεργασία τα μεγάλα κόμματα

Διεθνή / Εκλογές στην Ολλανδία: Νίκη Βίλντερς προβλέπουν οι δημοσκοπήσεις - Αποκλείουν συνεργασία τα μεγάλα κόμματα

Οι εκλογές στην Ολλανδία ξεκινούν με τις δημοσκοπήσεις να ευνοούν το ακροδεξιό κόμμα του Βίλντερς, αλλά τα μεγάλα κόμματα αποκλείουν συνεργασία μαζί του, οδηγώντας τη χώρα σε πιθανή μακρά διαπραγμάτευση για κυβέρνηση συνεργασίας
LIFO NEWSROOM
Μπατακλάν: Ο σκηνοθέτης της σειράς για την τρομοκρατική επίθεση απορρίπτει τους ισχυρισμούς περί ασέβειας

Διεθνή / Μπατακλάν: Ο σκηνοθέτης της σειράς για την τρομοκρατική επίθεση απορρίπτει ισχυρισμούς περί ασέβειας

Η σειρά «Des Vivants» κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα, εν όψει της 10ης επετείου της τρομοκρατικής επίθεσης στο Μπατακλάν, που άφησε πίσω 130 νεκρούς και πάνω από 490 τραυματίες
LIFO NEWSROOM
Α' Παγκόσμιος Πόλεμος: Επιστολές Αυστραλών στρατιωτών βρέθηκαν κλεισμένες σε μπουκάλι έναν αιώνα μετά

Διεθνή / Α' Παγκόσμιος Πόλεμος: Επιστολές Αυστραλών στρατιωτών βρέθηκαν κλεισμένες σε μπουκάλι έναν αιώνα μετά

Μέσα στο διαυγές, χοντρό γυαλί υπήρχαν ευδιάκριτες επιστολές, γραμμένες με μολύβι από τους στρατιώτες Μάλκολμ Νέβιλ (27) και Γουίλιαμ Χάρλεϊ (37), με ημερομηνία 15 Αυγούστου 1916
LIFO NEWSROOM
Η πιο φονική αστυνομική επιχείρηση στην ιστορία της Βραζιλίας – 64 νεκροί, σκηνές πολέμου στις φαβέλες

Διεθνή / Η πιο φονική αστυνομική επιχείρηση στην ιστορία της Βραζιλίας – 64 νεκροί, σκηνές πολέμου στις φαβέλες

Τουλάχιστον 64 άνθρωποι, ανάμεσά τους τέσσερις αστυνομικοί, σκοτώθηκαν σε μια άνευ προηγουμένου επιχείρηση κατά του Comando Vermelho σε δύο φαβέλες του Ρίο ντε Τζανέιρο
LIFO NEWSROOM
Μπριζίτ Μακρόν: «Οι ψευδείς ισχυρισμοί έβλαψαν την ποιότητα ζωής της» κατέθεσε η κόρη της

Διεθνή / Μπριζίτ Μακρόν: «Οι ψευδείς ισχυρισμοί βλάπτουν την ποιότητα ζωής της» κατέθεσε η κόρη της

Η Τιφαίν Οζιέρ μίλησε στη δίκη για τον σεξιστικό εκφοβισμό εναντίον της πρώτης κυρίας της Γαλλίας - «Δεν περνά μέρα ή εβδομάδα χωρίς κάποιος να μην της μιλήσει γι’ αυτό»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).