Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Διαδηλώσεις στο Εκουαδόρ: Οργή για την κατάργηση της επιδότησης καυσίμων

Διεθνή / Διαδηλώσεις στο Εκουαδόρ: Οργή για την κατάργηση της επιδότησης καυσίμων

Διαδηλωτές επιτέθηκαν στο αυτοκίνητο του Προέδρου του Ισημερινού, Ντάνιελ Νόμποα, κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων για την κατάργηση της επιδότησης καυσίμων. Πέντε άτομα συνελήφθησαν και η κατάσταση έκτακτης ανάγκης συνεχίζεται.
LIFO NEWSROOM
Ιλαρία Σάλις: Από τα ουγγρικά κελιά στο Ευρωκοινοβούλιο - Το σύμβολο της μάχης για τη δημοκρατία στην Ευρώπη

Διεθνή / Ιλαρία Σάλις: Από τα ουγγρικά κελιά στο Ευρωκοινοβούλιο - Το σύμβολο της μάχης για τη δημοκρατία στην Ευρώπη

Στις 23 Σεπτεμβρίου 2025, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε με οριακή πλειοψηφία υπέρ της διατήρησης της ασυλίας της, απορρίπτοντας το αίτημα των ουγγρικών αρχών για άρση της
LIFO NEWSROOM
Ισραήλ - Χαμάς: Ο Τράμπ ανακοίνωσε συμφωνία για απελευθέρωση των Ομήρων

Διεθνή / Ισραήλ - Χαμάς: Ο Τράμπ ανακοίνωσε συμφωνία για απελευθέρωση των Ομήρων

Κατάπαυση του πυρός στη Γάζα και συμφωνία μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς για απελευθέρωση των ομήρων  ανακοίνωσε ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ πετυχαίνοντας έτσι ένα σημαντικό βήμα προς τη λήξη του πολέμου. 
LIFO NEWSROOM
«Τα στέλνουν να σκοτωθούν»: Κολομβιανοί μισθοφόροι εκπαιδεύουν παιδιά στον πόλεμο του Σουδάν

Διεθνή / «Τα στέλνουν να σκοτωθούν»: Κολομβιανοί μισθοφόροι εκπαιδεύουν παιδιά στον πόλεμο του Σουδάν

Πρώην στρατιώτες που στρατολογήθηκαν από ιδιωτικές εταιρείες ασφαλείας περιγράφουν πώς εκπαίδευαν ανήλικους μαχητές υπό την αιγίδα παραστρατιωτικών δυνάμεων
LIFO NEWSROOM
Υπό πίεση το Βέλγιο: Η Δύση ζητά τη χρήση ρωσικών περιουσιακών στοιχείων για την Ουκρανία

Διεθνή / Οι ΗΠΑ και η Ευρώπη ζητούν να ανοίξουν τα ρωσικά κεφάλαια για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας

Το Βέλγιο δέχεται αυξανόμενη πίεση από ΗΠΑ και Ευρωπαίους συμμάχους να επιτρέψει τη χρήση παγωμένων ρωσικών περιουσιακών στοιχείων για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας, καθώς ο πόλεμος και οι ανάγκες ανοικοδόμησης εντείνονται
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ θέλει να αναμορφώσει τις πωλήσεις φαρμάκων - Εταιρεία που συνδέεται με τον γιο του επωφελείται

Διεθνή / Ο Τραμπ θέλει να αναμορφώσει τις πωλήσεις φαρμάκων - Εταιρεία που συνδέεται με τον γιο του επωφελείται

Κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρείες θα συναντηθούν με τον Ντόναλντ Τραμπ Τζούνιορ και αξιωματούχους της κυβέρνησης Τραμπ για να συζητήσουν τη μελλοντική αγορά φαρμάκων, με τη BlinkRx να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).