Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Στάρμερ ανακάλεσε τις άδειες βουλευτών του: Επείγουσα συνάντηση για Γάζα - Σκέψεις για αναγνώριση της Παλαιστίνης

Διεθνή / Ο Στάρμερ ανακάλεσε βουλευτές του από τις άδειες - Σκέψεις για αναγνώριση της Παλαιστίνης

Ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ βρίσκεται υπό πίεση να αναγνωρίσει την Παλαιστίνη, καθώς η κρίση στη Γάζα επιδεινώνεται και αυξάνονται οι πολιτικές πιέσεις στο εσωτερικό του Εργατικού Κόμματος
LIFO NEWSROOM
Δυτική Όχθη: Νεκρός Παλαιστίνιος ακτιβιστής που συνέβαλε στο οσκαρικό «No Other Land»

Διεθνή / Δυτική Όχθη: Νεκρός Παλαιστίνιος ακτιβιστής που συνέβαλε στο οσκαρικό «No Other Land»

Το No Other Land, που βραβεύτηκε στο φεστιβάλ του Βερολίνου και κατέκτησε Όσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ, έχει αναδείξει διεθνώς την καταστολή που υφίστανται οι Παλαιστίνιοι στις περιοχές υπό στρατιωτική κατοχή
LIFO NEWSROOM
Αφότου το δήλωσε ο Τραμπ, εμπειρογνώμονες που συνδέονται με τον ΟΗΕ λένε πως η Γάζα βιώνει λιμό

Διεθνή / Αφότου το δήλωσε ο Τραμπ, εμπειρογνώμονες που συνδέονται με τον ΟΗΕ λένε πως η Γάζα βιώνει λιμό

Πρόκειται για την πρώτη φορά που ο IPC αναφέρει επίσημα πως λιμός βρίσκεται σε εξέλιξη στη Γάζα, παρότι στο παρελθόν είχε προειδοποιήσει πως η κατάσταση ήταν «στο χείλος»
LIFO NEWSROOM
Η Μεσόγειος στις φλόγες: Φωτιές μαίνονται σε Τουρκία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία και Βαλκάνια

Διεθνή / Η Μεσόγειος στις φλόγες: Φωτιές μαίνονται σε Τουρκία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία και Βαλκάνια

Οι φωτιές, που τροφοδοτούνται από έντονους ανέμους και τις εξαιρετικά ξηρές συνθήκες, ωθούν σε εκκενώσεις, αποκλεισμούς και προκαλούν συναγερμό στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης
LIFO NEWSROOM
Αιματηρή επίθεση στη Νέα Υόρκη με 4 νεκρούς: Ο δράστης στόχευε τα κεντρικά του NFL, αλλά μπέρδεψε τον όροφο

Διεθνή / Αιματηρή επίθεση στη Νέα Υόρκη με 4 νεκρούς: Ο δράστης στόχευε τα κεντρικά του NFL, αλλά μπέρδεψε τον όροφο

Η κάμερα ασφαλείας κατέγραψε τον δράστη να φτάνει με διπλοπαρκαρισμένη BMW και να εισέρχεται οπλισμένος με M4 τουφέκι λίγο πριν τις 6:30 το απόγευμα της Δευτέρας
LIFO NEWSROOM
Η Κομισιόν προτείνει την μερική αναστολή της συμμετοχής του Ισραήλ στο πρόγραμμα Horizon λόγω Γάζας

Διεθνή / Η Κομισιόν προτείνει την μερική αναστολή της συμμετοχής του Ισραήλ στο πρόγραμμα Horizon λόγω Γάζας

Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το εμβληματικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα επιστημονικής έρευνας Horizon κινδυνεύει να αποκλείσει μια χώρα λόγω ανθρωπιστικής κρίσης
LIFO NEWSROOM
Σάρον Όζμπορν: «Είναι συντετριμμένη, όλοι είναι δίπλα της» - Η κατάσταση της μετά τον θάνατο του Όζι

Διεθνή / Σάρον Όζμπορν: «Είναι συντετριμμένη, όλοι είναι δίπλα της» - Η κατάσταση της μετά τον θάνατο του Όζι

Οι πρώτες ημέρες της οικογένειας του θρύλου της heavy metal μετά τον θάνατό του - «Υπάρχει πολλή οδύνη αλλά και παρηγοριά, καθώς πέρασαν χρόνο όλοι μαζί μέχρι το τέλος»
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Χάρι - βασιλιάς Κάρολος: Η μυστική συνάντηση που δίνει ελπίδες για επανασύνδεση μετά από χρόνια αποξένωσης

Διεθνή / Πρίγκιπας Χάρι - βασιλιάς Κάρολος: Η μυστική συνάντηση που δίνει ελπίδες για επανασύνδεση μετά από χρόνια αποξένωσης

Η τελευταία τους συνάντηση ήταν τον Φεβρουάριο του 2024, όταν ο πρίγκιπας Χάρι μετέβη στη Βρετανία για να δει τον βασιλιά Κάρολο μετά την ανακοίνωση της διάγνωσης του με καρκίνο
LIFO NEWSROOM
«Το Ισραήλ διαπράττει γενοκτονία στη Γάζα», λένε ισραηλινές οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Διεθνή / «Το Ισραήλ διαπράττει γενοκτονία στη Γάζα», λένε ισραηλινές οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Δύο κορυφαίες ισραηλινές οργανώσεις, η B’Tselem και οι Γιατροί για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, κατηγορούν το Ισραήλ για γενοκτονία στη Γάζα και καλούν τη Δύση να αναλάβει άμεση δράση
LIFO NEWSROOM
Tο Βατικανό χρησιμοποιεί «ιερείς-influencers» για να φέρει τους νέους στους ναούς

Διεθνή / Tο Βατικανό χρησιμοποιεί «ιερείς-influencers» για να φέρει τους νέους στους ναούς

Περισσότεροι από 1.000 ιερωμένοι - influencers από όλο τον κόσμο συγκεντρώνονται στη Ρώμη για να συζητήσουν τον εκσυγχρονισμό της θρησκευτικής επικοινωνίας ενόψει της σημαντικής μείωσης της προσέλευσης στους ναούς
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).