Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος υπογράφει την πρώτη του σκηνοθεσία στην Επίδαυρο απ' όταν ανέλαβε τη διεύθυνση του θεσμού, με τις Θεσμοφοριάζουσες του Αριστοφάνη. Φωτο: Γιώργος Καλφαμανώλης
1

Με κεντρική θεματική «Πολιτεία και Πολίτης», αυτό που σύμφωνα με τον διευθυντή του Φεστιβάλ Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο συνιστά την «οπτική της τραγωδίας ως μελέτης πολιτειακής κρίσης η οποία παίρνει διαστάσεις εμφύλιας σύρραξης», οι παραστάσεις των φετινών Επιδαυρίων εστιάζουν στη σχέση πολιτείας και πολιτών, ενώ παράλληλα θέτουν μια σειρά από ερωτήματα για τη διαχρονική φύση αυτής της σχέσης.


Έτσι, η αυλαία σηκώνεται στις 29 και 30 Ιουνίου με τους Αχαρνείς του Αριστοφάνη σε απόδοση, σκηνοθεσία και χορογραφία Κώστα Τσιάνου, σκηνογραφία και κοστούμια Γιάννη Μετζικώφ και πρωταγωνιστές τους Πέτρο Φιλιππίδη, Παύλο Χαϊκάλη, Τάκη Παπαματθαίου και Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη.

Info: Κώστας Τσιάνος - Αχαρνείς, του Αριστοφάνη

Παίζουν: Πέτρος Φιλιππίδης, Παύλος Χαϊκάλης, Κώστας Κόκλας, Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, Τάκης Παπαματθαίου.

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου 29-30/6, 21:00

 
Στις 6 και 7 Ιουλίου ο Τσέζαρις Γκραουζίνις επιστρέφει με το πρώτο έργο της τριλογίας της Ορέστειας του Αισχύλου, τον Αγαμέμνονα, με τους Γιάννη Στάνκογλου, Μαρία Πρωτόπαππα, Αργύρη Πανταζάρα, Ιώβη Φραγκάτου και Θοδωρή Κατσαφάδο.

Info: Τσέζαρις Γκραουζίνις - Αγαμέμνων, του Αισχύλου

Παίζουν: Μαρία Πρωτόπαππα, Γιάννης Στάνκογλου, Αργύρης Πανταζάρας, Ιώβη Φραγκάτου, Θοδωρής Κατσαφάδος

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 6-7/7, 21:00

 

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Ο Αγαμέμνων του Αισχύλου σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις. Φωτο: Τάσος Τομόγλου


Ακολουθούν οι δύο παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου, το οποίο επαναλαμβάνει τη συνεργασία του με έναν ακόμα σημαντικό διεθνή οργανισμό κι έτσι παρουσιάζει στις 13 και 14 Ιουλίου, σε συμπαραγωγή με το Κρατικό Θέατρο της Σερβίας, τον Πλούτο του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Νικίτα Μιλιβόγεβιτς.

Ο Σέρβος σκηνοθέτης με την έντονη και μακρόχρονη παρουσία στο ελληνικό θέατρο κατεβαίνει πρώτη φορά στο αρχαίο θέατρο, παρουσιάζοντας μια βαλκάνια προσέγγιση του έργου, με Έλληνες και Σέρβους ηθοποιούς να στοχάζονται πάνω στο μεγάλο και αιώνιο θέμα της κατανομής του πλούτου και τις αναγωγές του στο σήμερα.

Στους κεντρικούς ρόλους οι Γιώργος Γάλλος, Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Στέλιος Ιακωβίδης, Μάνος Βακούσης, Γαλήνη Χατζηπασχάλη, Γιάννης Κότσιφας, Κώστας Κορωναίος, Μιχάλης Τιτόπουλος, Μαρία Διακοπαναγιώτου. Τον Χορό ερμηνεύουν Σέρβοι ηθοποιοί.

Info: Εθνικό Θέατρο - Νικίτα Μιλιβόγεβιτς - Πλούτος, του Αριστοφάνη

Παίζουν: Γιώργος Γάλλος, Μανώλης Μαυροματάκης, Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Μάνος Βακούσης, Γαλήνη Χατζηπασχάλη, Γιάννης Κότσιφας, Κώστας Κορωναίος, Μαρία Διακοπαναγιώτου και Χορός μουσικών από την Ορχήστρα του Εθνικού Θεάτρου του Βελιγραδίου

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 13-14/7, 21:00

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Ο Σέρβος σκηνοθέτης με την έντονη και μακρόχρονη παρουσία στο ελληνικό θέατρο κατεβαίνει πρώτη φορά στο αρχαίο θέατρο με τον Πλούτο του Αριστοφάνη. Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας


Επίσης, στην πρώτη του κάθοδο στην Επίδαυρο με το Εθνικό, στις 20 και 21 Ιουλίου, ο Θάνος Παπακωνσταντίνου παρουσιάζει την Ηλέκτρα του Σοφοκλή σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά. Γραμμένο μέσα στη δίνη του Πελοποννησιακού Πολέμου, το έργο φέρει έντονα τα σημάδια της παθολογίας του πολέμου, μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους από τον θεϊκό λόγο στην ανθρώπινη πράξη.

Η Αλεξία Καλτσίκη ερμηνεύει τον ομώνυμο ρόλο, η Μαρία Ναυπλιώτου την Κλυταιμνήστρα, ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τον Ορέστη, ο Χρήστος Λούλης τον Αίγισθο, η Ελένη Μολέσκη τη Χρυσόθεμη, ο Μάριος Παναγιώτου τον Πυλάδη και ο Νίκος Χατζόπουλος τον παιδαγωγό.

Info: Εθνικό Θέατρο - Θάνος Παπακωνσταντίνου - Ηλέκτρα, του Σοφοκλή

Παίζουν: Αλεξία Καλτσίκη, Μαρία Ναυπλιώτου, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος, Χρήστος Λούλης, Ελένη Μολέσκη, Μάριος Παναγιώτου, Νίκος Χατζόπουλος

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 20-21/7, 21:00

 

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Στην πρώτη του κάθοδο στην Επίδαυρο με το Εθνικό, στις 20 και 21 Ιουλίου, ο Θάνος Παπακωνσταντίνου παρουσιάζει την Ηλέκτρα του Σοφοκλή σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά. Φωτο: Ελίνα Γιουνανλή


Στις 27 και 28 Ιουλίου ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος υπογράφει την πρώτη του σκηνοθεσία στην Επίδαυρο απ' όταν ανέλαβε τη διεύθυνση του θεσμού, με τις Θεσμοφοριάζουσες του Αριστοφάνη σε μετάφραση του Παντελή Μπουκάλα και μουσική Νίκου Κυπουργού.

Η διανομή συμπεριλαμβάνει τους Μάκη Παπαδημητρίου, Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, Γιώργο Χρυσοστόμου, Γιώργο Παπαγεωργίου. Θεσμοφοριάζουσες οι Νάντια Κοντογεώργη, Μαρία Κατσανδρή, Άνδρη Θεοδότου, Ελένη Ουζουνίδου και άλλες, επίσης εκλεκτές ηθοποιοί.

Info: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος - Θεσμοφοριάζουσες, του Αριστοφάνη

Παίζουν: Μάκης Παπαδημητρίου, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Γιώργος Χρυσοστόμου, Γιώργος Παπαγεωργίου, Νάντια Κοντογεώργη, Μαρία Κατσανδρή, Άνδρη Θεοδότου, Ελένη Ουζουνίδου, Βαλέρια Δημητριάδου, Ειρήνη Μακρή, Κατερίνα Μαούτσου, Ίριδα Μάρα, Φραγκίσκη Μουστάκη, Ελένη Μπούκλη, Ηλέκτρα Σαρρή, Νατάσα Σφενδυλάκη, Αντιγόνη Φρυδά

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 27-28/7, 21:00


Στις 3 και 4 Αυγούστου το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει τον Ορέστη του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Γιάννη Αναστασάκη και μετάφραση Γιώργου Μπλάνα. Ερμηνεύουν ο Χρίστος Στυλιανού τον Ορέστη, η Ιωάννα Κολλιοπούλου την Ηλέκτρα και ο Χριστόδουλος Στυλιανού τον Μενέλαο.

Info: ΚΘΒΕ - Γιάννης Αναστασάκης - Ορέστης, του Ευριπίδη

Παίζουν: Ιωάννα Κολλιοπούλου, Δάφνη Λαμπρόγιαννη, Νικόλας Μαραγκόπουλος, Δημήτρης Μορφακίδης, Δημοσθένης Παπαδόπουλος, Μαριάννα Πουρέγκα, Κώστας Σαντάς, Χρήστος Στέργιογλου, Χριστόδουλος Στυλιανού, Χρίστος Στυλιανού

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 3-4/8, 21:00

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει τον Ορέστη του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Γιάννη Αναστασάκη. Φωτο: Γιάννης Αναστασάκης


Στις 10 και 11 Αυγούστου η «εθνική κωμωδίας», δηλαδή οι Λάκης Λαζόπουλος, Σοφία Φιλιππίδου, Δημήτρης Πιατάς και Αντώνης Καφετζόπουλος, μαζί με άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς, σε σκηνοθεσία Κώστα Φιλίππογλου, παρουσιάζουν τους Βατράχους του Αριστοφάνη.

Info: Κώστας Φιλίππογλου - Βάτραχοι, του Αριστοφάνη

Παίζουν: Λάκης Λαζόπουλος, Σοφία Φιλιππίδου, Δημήτρης Πιατάς, Αντώνης Καφετζόπουλος

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 10-11/8, 21:00

 

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Ο Κώστας Φιλίππογλου, σκηνοθετεί τους Βατράχους του Αριστοφάνη. Φωτο: Πάνος Γιαννακόπουλος


Τέλος, στις 17 και 18 Αυγούστου ο κοσμοπολίτης και διανοούμενος, ένας από τους σημαντικότερους σκηνογράφους και σκηνοθέτες του γαλλικού θεάτρου και της όπερας, Γιάννης Κόκκος, παρουσιάζει, αφού πρώτα κάνει πρεμιέρα στο 54ο Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου των Συρακουσών (8 Μαΐου - 8 Ιουλίου), τον Οιδίποδα επί Κολωνώ του Σοφοκλή. Οιδίποδας ο Massimo de Francovich και Θησέας ο Sebastiano Lo Monaco.

Info: Γιάννης Κόκκος - Οιδίπους επί Κολωνώ, του Σοφοκλή

Παίζουν: Massimo de Francovich, Sebastiano Lo Monaco, Roberta Caronia, Stefano Santospago, Fabrizio Falco, Eleonora de Luca, Danilo Nigrelli, Sergio Mancinelli, Davide Sbrogiο'

Σε συνεργασία με τo INDA (Ινστιτούτο Αρχαίου Δράματος του Φεστιβάλ Συρακουσών)

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

17-18/8, 21:00, με ελληνικούς υπέρτιτλους

 

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Ένας από τους σημαντικότερους σκηνογράφους και σκηνοθέτες του γαλλικού θεάτρου και της όπερας, ο Γιάννης Κόκκος παρουσιάζει τον Οιδίποδα επί Κολωνώ του Σοφοκλή. Φωτο: Gianni Luigi Carnera

 

Όλες οι παραπάνω παραστάσεις έχουν αγγλικούς υπέρτιτλους.

Θέατρο
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
THE LIFO TEAM
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ