Τι απαντά ο Γούντι Άλεν στις κατηγορίες της θετής του κόρης, Ντίλαν Φάροου περί σεξουαλικής κακοποίησης

Τι απαντά ο Γούντι Άλεν στις κατηγορίες της θετής του κόρης, Ντίλαν Φάροου περί σεξουαλικής κακοποίησης Facebook Twitter
1

Θέση για τις κατηγορίες που του αποδίδει η υιοθετημένη κόρη του, Ντίλαν Φάροου πήρε για ακόμη μία φορά ο Γούντι Άλλεν δηλώνοντας ότι ποτέ του δεν την κακοποίησε και επικαλέστηκε την ενδελεχή έρευνα που έκαναν οι αρμόδιες αρχές.

Η Φάροου εμφανίστηκε για πρώτη φορά μετά από καιρό στην τηλεόραση, στην εκπομπή του CBS, «This Morning» και αναφέρθηκε λεπτομερώς στο φερόμενο περιστατικό σεξουαλικής κακοποίησης, το οποίο υποστηρίζει ότι έλαβε χώρα τo 1992, την εποχή που ήταν 7 ετών.

Μάλιστα, ισχυρίστηκε ότι η παρενόχληση δεν σταμάτησε εκεί και πως ο θετός πατέρας της συνέχισε να την αγγίζει, να την αγκαλιάζει και να την προσκαλεί να ξαπλώσει στο κρεβάτι μαζί του ενώ φορούσαν μόνο τα εσώρουχά τους.

Η 32χρονη Φάροου επιμένει στην ίδια ιστορία εδώ και δύο δεκαετίες. Πρώτη φορά μίλησε δημοσίως για το θέμα σε μία ανοιχτή επιστολή που δημοσιεύτηκε το 2014 στους «New York Times».

Ο Γούντι Άλλεν έχει αρνηθεί επανειλημμένως τις κατηγορίες. Μάλιστα, την ώρα που μεταδιδόταν η συνέντευξη της θετής του κόρης στο CBS απέστειλε και νέα διάψευση στο AFP μέσω του ατζέντη του. Εκεί αναφέρει:

«Την πρώτη φορά που διατυπώθηκε η κατηγορία αυτή πριν από 25 χρόνια, αποτέλεσε αντικείμενο ενδελεχούς έρευνας από υπηρεσίες ειδικές στην προστασία της παιδικής ηλικίας στο Κονέτικατ και στη Νέα Υόρκη. Και οι δύο (σ.σ. υπηρεσίες) διενήργησαν έρευνα επί μήνες και συμπέραναν ανεξάρτητα ότι ουδέποτε υπήρξε κακοποίηση.

»» Αντίθετα, θεώρησαν ότι ήταν πιθανό ένα ευάλωτο παιδί να είχε προετοιμαστεί να πει αυτή την ιστορία από μια οργισμένη μητέρα κατά τη διάρκεια ενός δύσκολου χωρισμού.

»» Ο μεγαλύτερος αδερφός της Ντίλαν, Μόουζες, έχει δηλώσει ότι υπήρξε μάρτυρας των προσπαθειών της μητέρας της να κάνει αυτό ακριβώς - να προσπαθεί ακούραστα να πείσει την Ντίλαν ότι ο πατέρας της ήταν ένα επικίνδυνο σεξουαλικό αρπακτικό. Αυτό φαίνεται ότι λειτούργησε και, δυστυχώς, είμαι βέβαιος πια ότι η Ντίλαν πιστεύει πραγματικά αυτά που λέει».

»» Και παρότι η οικογένεια Φάροου χρησιμοποιεί με κυνικό τρόπο την ευκαιρία που της δίνει το κίνημα Time's up για να επαναλάβει αυτή την αβάσιμη κατηγορία, αυτό δεν την καθιστά σήμερα πιο αληθινή απ' ότι ήταν στο παρελθόν. Ποτέ δεν κακοποίησα την κόρη μου», καταλήγει στην απάντησή του ο διάσημος σκηνοθέτης, αναφέροντας για μία ακόμη φορά το αποτέλεσμα των επίσημων ερευνών. 

Με πληροφορίες από CBS

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί δεν πίστεψα ποτέ την Ντίλαν Φάροου: Πριν καταδικάσετε τον Γούντι Άλλεν για «βιασμό» και «παιδεραστία», διαβάστε αυτό...

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Πολιτισμός / Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Η επίδειξη Métiers d’Art, που η Chanel παρουσιάζει κάθε Δεκέμβριο σε κάποιον εντυπωσιακό προορισμό, από την Ιαπωνία μέχρι τη Σενεγάλη, είναι αφιερωμένη στα ιστορικά ατελιέ που έχει εντάξει στο δυναμικό της για να διατηρήσει ζωντανή την παραδοσιακή τεχνική
LIFO NEWSROOM
Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Πολιτισμός / Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Η εξέλιξη της τέχνης από τον ιμπρεσιονισμό έως την ποπ αρτ ξεδιπλώνεται μέσα από έργα 45 κορυφαίων δημιουργών της νεότερης και σύγχρονης τέχνης, συνθέτοντας ένα μοναδικό και συναρπαστικό εικαστικό πανόραμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Μαλλουρής: An Evening Botanist

Πολιτισμός / An Evening Botanist: Θεραπεία, επιθυμία και απόλαυση σε μια έκθεση

Στην έκθεση An Evening Botanist ο Ανδρέας Μαλλουρής εξετάζει πώς διαφορετικές πρακτικές που συνδέονται με τη θεραπεία, τη σωματική επιθυμία και την απόλαυση, ενεργοποιούν υλικότητες και μέσω αυτών, το κοινωνικό σώμα. Η έκθεση αναπτύσσεται στο όριο ανάμεσα στο χειρουργικό και το ερωτικό, μεταφέροντας κλινικές διαδικασίες σε ένα γλυπτικό λεξιλόγιο.
LIFO NEWSROOM
Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» που αφήνει τους θεατές συγκλονισμένους, η τελευταία παράσταση του Μάικλ Κέιν και της Γκλέντα Τζάκσον, μια ελληνική διασκευή της «Χριστουγεννιάτικης Ιστορίας» και μια ιρλανδική ιστορία ενηλικίωσης, υποψήφια για βραβείο LUX, στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Σταύρος Ξαρχάκος: Η δήλωσή του υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι αναφορικά με την περιοδεία αφιέρωμα στον Μάνο Χατζιδάκι

Πολιτισμός / Σταύρος Ξαρχάκος: «Η συζήτηση για τις συναυλίες πρέπει να τελειώνει εδώ - Τα υπόλοιπα είναι απλώς κουτσομπολιό»

Η δήλωση του Σταύρου Ξαρχάκου υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι, ο οποίος αντιδρά νομικά στην περιοδεία-αφιέρωμα στον πατέρα του, χωρίς την άδειά του
LIFO NEWSROOM
11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Πολιτισμός / 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Με 77 ελληνικά και ξένα ντοκιμαντέρ, 32 ταινίες μικρού μήκους και μεγάλη προσέλευση κοινού ολοκληρώθηκε την Κυριακή στην Καλαμάτα το 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου (21-30/11).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Πολιτισμός / Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Με τον τίτλο «Μουσεία και Ελπίδα», το πετυχημένο διεθνές συνέδριο θα διερευνήσει τον ρόλο των μουσείων στη διαμόρφωση ενός πιο συμπεριληπτικού, δημοκρατικού και με περισσότερη ενσυναίσθηση κόσμου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η Σκάρλετ Γιόχανσον δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Πολιτισμός / Σκάρλετ Γιόχανσον: Δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Η Γιόχανσον ανέφερε ότι κατά τη φάση της προπαραγωγής ένας από τους χρηματοδότες της ταινίας απείλησε να αποσυρθεί, εκτός αν αφαιρούνταν τα στοιχεία της πλοκής που σχετίζονταν με το Ολοκαύτωμα
LIFO NEWSROOM