Η Samsung επιστρέφει για να τρολάρει την Apple με μια νέα διαφήμιση

Η Samsung επιστρέφει για να τρολάρει την Apple με μια νέα διαφήμιση Facebook Twitter
3

H Samsung μόλις κυκλοφόρησε μια νέα διαφήμιση με την οποία απευθύνεται στους φανς της Apple και τους λέει ξεκάθαρα ότι είναι μάλλον καλύτερα να «αναβαθμίσουν» σε δικό της κινητό και όχι στο iPhone X.

Μια νέα διαφήμιση με τίτλο «Growing Up» υπενθυμίζει τον πόλεμο της Samsung εναντίον της Apple με πρωταγωνιστή έναν φανατικό iPhone-άκια ο οποίος μετά από δέκα χρόνια αποφασίζει να αλλάξει στρατόπεδο. Η ιστορία ξεκινάει με το χρήστη σε νεαρή ηλικία, να περιμένει στην ουρά για να αποκτήσει το πρώτο του iPhone το 2007 και συνεχίζει μέσα στα χρόνια, δείχνοντάς τον να αγοράζει κάθε νέο iPhone που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. H Samsung λατρεύει να κοροϊδεύει την Apple και ειδικά τους τρελούς φανς της που κατασκηνώνουν απ' έξω από ένα Apple Store για να αγοράσουν πρώτοι ένα νέο μοντέλο iPhone. Κι ενώ η εταιρεία πίσω από το Galaxy S8 τόσο καιρό έμενε μακριά από διαφημιστικές «διαμάχες» (γιατί έτσι κι αλλιώς εκρεμμούσαν άλλες δικαστικές) τώρα βρήκε ευκαιρία με την κυκλοφορία του iPhone X να υπενθυμίσει μερικές λεπτομέρειες. Βέβαια, η συγκεκριμένη διαφήμιση, εκτός κάποιων άκομψων αστείων, φαίνεται ότι θέλει να τονίσει τη σταθερότητα της Samsung απέναντι σε κάθε νέα και «προβληματική» καινοτομία της Apple. Από την εμμονή της να κρατάει ζωντανό το μοντέλο με 16GB μνήμη μέχρι το μικρό πάνελ 4 ιντσών του iPhone 5s και από την (αποτυχημένη) αφαίρεση της εισόδου ακουστικών (και το λανσάρισμα ενός πραγματικά γελοίου αξεσουάρ, το iPhone Dongle) μέχρι την εγκοπή στην οθόνη του iPhone X (χαρακτηριστικά μπορείτε πώς φαίνεται και στο κούρεμα ενός φανατικού που περιμένει να το αγοράσει) η διαφήμιση «Growing Up» έρχεται να πυροδοτήσει λίγο ακόμη την μεγάλη κόντρα ανάμεσα στις δύο εταιρείες, παίζοντας με τα Apple fanboys αλλά και με κάποιες πολύ εύστοχες παρατηρήσεις, που καλό θα ήταν να μάθει από αυτές η Apple.

  

 
Τech & Science
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Τech & Science / Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Επιστήμονες του CNRS στη Γαλλία διαπίστωσαν ότι ο συνδυασμός αντηλιακού και εντομοαπωθητικού επηρεάζει αρνητικά την αποτελεσματικότητα του πρώτου – Τι έδειξαν οι δοκιμές σε ανθρώπινο δέρμα
LIFO NEWSROOM
«Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Τech & Science / «Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Ο CEO της Perplexity, Αραβίντ Σρινιβάς, καλεί τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την ΤΝ αντί να χάνονται στα social – Την ώρα που η ΤΝ μειώνει θέσεις εργασίας, «η λύση είναι η επιχειρηματικότητα»
LIFO NEWSROOM
Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Τech & Science / Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft, για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Η συνεργασία με τον τεχνολογικό κολοσσό έρχεται καθώς η OpenAI διευρύνει τους παρόχους cloud, αναζητώντας περισσότερη υπολογιστική ισχύ για την εξυπηρέτηση της αυξανόμενης ζήτησης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια