Η Samsung επιστρέφει για να τρολάρει την Apple με μια νέα διαφήμιση

Η Samsung επιστρέφει για να τρολάρει την Apple με μια νέα διαφήμιση Facebook Twitter
3

H Samsung μόλις κυκλοφόρησε μια νέα διαφήμιση με την οποία απευθύνεται στους φανς της Apple και τους λέει ξεκάθαρα ότι είναι μάλλον καλύτερα να «αναβαθμίσουν» σε δικό της κινητό και όχι στο iPhone X.

Μια νέα διαφήμιση με τίτλο «Growing Up» υπενθυμίζει τον πόλεμο της Samsung εναντίον της Apple με πρωταγωνιστή έναν φανατικό iPhone-άκια ο οποίος μετά από δέκα χρόνια αποφασίζει να αλλάξει στρατόπεδο. Η ιστορία ξεκινάει με το χρήστη σε νεαρή ηλικία, να περιμένει στην ουρά για να αποκτήσει το πρώτο του iPhone το 2007 και συνεχίζει μέσα στα χρόνια, δείχνοντάς τον να αγοράζει κάθε νέο iPhone που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. H Samsung λατρεύει να κοροϊδεύει την Apple και ειδικά τους τρελούς φανς της που κατασκηνώνουν απ' έξω από ένα Apple Store για να αγοράσουν πρώτοι ένα νέο μοντέλο iPhone. Κι ενώ η εταιρεία πίσω από το Galaxy S8 τόσο καιρό έμενε μακριά από διαφημιστικές «διαμάχες» (γιατί έτσι κι αλλιώς εκρεμμούσαν άλλες δικαστικές) τώρα βρήκε ευκαιρία με την κυκλοφορία του iPhone X να υπενθυμίσει μερικές λεπτομέρειες. Βέβαια, η συγκεκριμένη διαφήμιση, εκτός κάποιων άκομψων αστείων, φαίνεται ότι θέλει να τονίσει τη σταθερότητα της Samsung απέναντι σε κάθε νέα και «προβληματική» καινοτομία της Apple. Από την εμμονή της να κρατάει ζωντανό το μοντέλο με 16GB μνήμη μέχρι το μικρό πάνελ 4 ιντσών του iPhone 5s και από την (αποτυχημένη) αφαίρεση της εισόδου ακουστικών (και το λανσάρισμα ενός πραγματικά γελοίου αξεσουάρ, το iPhone Dongle) μέχρι την εγκοπή στην οθόνη του iPhone X (χαρακτηριστικά μπορείτε πώς φαίνεται και στο κούρεμα ενός φανατικού που περιμένει να το αγοράσει) η διαφήμιση «Growing Up» έρχεται να πυροδοτήσει λίγο ακόμη την μεγάλη κόντρα ανάμεσα στις δύο εταιρείες, παίζοντας με τα Apple fanboys αλλά και με κάποιες πολύ εύστοχες παρατηρήσεις, που καλό θα ήταν να μάθει από αυτές η Apple.

  

 
Τech & Science
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια