Η Samsung επιστρέφει για να τρολάρει την Apple με μια νέα διαφήμιση

Η Samsung επιστρέφει για να τρολάρει την Apple με μια νέα διαφήμιση Facebook Twitter
3

H Samsung μόλις κυκλοφόρησε μια νέα διαφήμιση με την οποία απευθύνεται στους φανς της Apple και τους λέει ξεκάθαρα ότι είναι μάλλον καλύτερα να «αναβαθμίσουν» σε δικό της κινητό και όχι στο iPhone X.

Μια νέα διαφήμιση με τίτλο «Growing Up» υπενθυμίζει τον πόλεμο της Samsung εναντίον της Apple με πρωταγωνιστή έναν φανατικό iPhone-άκια ο οποίος μετά από δέκα χρόνια αποφασίζει να αλλάξει στρατόπεδο. Η ιστορία ξεκινάει με το χρήστη σε νεαρή ηλικία, να περιμένει στην ουρά για να αποκτήσει το πρώτο του iPhone το 2007 και συνεχίζει μέσα στα χρόνια, δείχνοντάς τον να αγοράζει κάθε νέο iPhone που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. H Samsung λατρεύει να κοροϊδεύει την Apple και ειδικά τους τρελούς φανς της που κατασκηνώνουν απ' έξω από ένα Apple Store για να αγοράσουν πρώτοι ένα νέο μοντέλο iPhone. Κι ενώ η εταιρεία πίσω από το Galaxy S8 τόσο καιρό έμενε μακριά από διαφημιστικές «διαμάχες» (γιατί έτσι κι αλλιώς εκρεμμούσαν άλλες δικαστικές) τώρα βρήκε ευκαιρία με την κυκλοφορία του iPhone X να υπενθυμίσει μερικές λεπτομέρειες. Βέβαια, η συγκεκριμένη διαφήμιση, εκτός κάποιων άκομψων αστείων, φαίνεται ότι θέλει να τονίσει τη σταθερότητα της Samsung απέναντι σε κάθε νέα και «προβληματική» καινοτομία της Apple. Από την εμμονή της να κρατάει ζωντανό το μοντέλο με 16GB μνήμη μέχρι το μικρό πάνελ 4 ιντσών του iPhone 5s και από την (αποτυχημένη) αφαίρεση της εισόδου ακουστικών (και το λανσάρισμα ενός πραγματικά γελοίου αξεσουάρ, το iPhone Dongle) μέχρι την εγκοπή στην οθόνη του iPhone X (χαρακτηριστικά μπορείτε πώς φαίνεται και στο κούρεμα ενός φανατικού που περιμένει να το αγοράσει) η διαφήμιση «Growing Up» έρχεται να πυροδοτήσει λίγο ακόμη την μεγάλη κόντρα ανάμεσα στις δύο εταιρείες, παίζοντας με τα Apple fanboys αλλά και με κάποιες πολύ εύστοχες παρατηρήσεις, που καλό θα ήταν να μάθει από αυτές η Apple.

  

 
Τech & Science
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπετόβεν: Το αληνθινό πρόσωπό του - Οι εικόνες που δημοσίευσε 3D creator

Τech & Science / Μπετόβεν: Το αληθινό πρόσωπό του - Οι εικόνες που δημοσίευσε 3D creator

«Αυτή είναι η πρώτη προσέγγιση του προσώπου που γίνεται από το κρανίο του, χρησιμοποίησα την ίδια προσέγγιση που χρησιμοποιούμε στις αστυνομικές υποθέσεις για την αναγνώριση των θυμάτων» λέει ο Σίσερο Μοράες
LIFO NEWSROOM
Ο Τύμβος Καστά στην Αμφίπολη είναι ευθυγραμμισμένος με το χειμερινό ηλιοστάσιο, σύμφωνα με έρευνα

Τech & Science / Αμφίπολη: «Ο Τύμβος Καστά είναι ευθυγραμμισμένος με το χειμερινό ηλιοστάσιο», υποστηρίζει ερευνητής

Ο Τύμβος Καστά στην Αμφίπολη ευθυγραμμίζεται με το ηλιακό φως του χειμερινού ηλιοστασίου, υποδηλώνοντας τελετουργική χρήση και πιθανή σύνδεση με τον Ηφαιστίωνα ή τον Μέγα Αλέξανδρο, σύμφωνα με μελέτη στο Nexus Network Journal
LIFO NEWSROOM
«Γαλάζιος Δούναβης»: Το διάσημο βαλς του Γιόχαν Στράους του νεότερου θα ταξιδέψει στο Διάστημα

Τech & Science / «Γαλάζιος Δούναβης»: Το διάσημο βαλς του Γιόχαν Στράους του νεότερου θα ταξιδέψει στο Διάστημα

Η μουσική, που έγινε παγκοσμίως γνωστή μέσα από την ταινία «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, θα φτάσει στη Σελήνη σε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο
LIFO NEWSROOM
Καρκίνος του δέρματος: Πού εμφανίζεται συχνότερα σε άνδρες και γυναίκες – Σημαντική αύξηση κρουσμάτων φέτος

Τech & Science / Καρκίνος του δέρματος: Πού εμφανίζεται συχνότερα σε άνδρες και γυναίκες – Σημαντική αύξηση κρουσμάτων φέτος

Νέα έρευνα δείχνει ότι το μελάνωμα εμφανίζεται συχνότερα στον κορμό των ανδρών και στα κάτω άκρα των γυναικών -Τα περιστατικά αυξάνονται, με προβλέψεις για 21.300 νέα κρούσματα φέτος στο Ηνωμένο Βασίλειο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια