Γιατί η Pepsi και η Kendall Jenner απέτυχαν οικτρά με τη νέα τους διαφήμιση (κι αναγκάστηκαν να την αποσύρουν)

Γιατί η Pepsi και η Kendall Jenner απέτυχαν οικτρά με τη νέα τους διαφήμιση (κι αναγκάστηκαν να την αποσύρουν) Facebook Twitter
3

Η Pepsi χτες παρουσίασε τη νέα της διαφήμιση, στην οποία πρωταγωνιστεί η Κένταλ Τζένερ, η πιο διάσημη χωρίς ταλέντο γυναίκα μετά την αδερφή της που είναι η Κιμ Καρντάσιαν. 

Είναι ένα σποτάκι καλοπροαίρετο ίσως αλλά εξαιρετικά αφελές, που προσπαθεί να εκμεταλλευτεί το κίνημα #BlackLivesMatter, που γεννήθηκε ως αντίδραση στη στοχευμένη κακομεταχείριση (και τις συχνές δολοφονίες) μαύρων υπόπτων απ' την αστυνομία.

Να το: 

Έχουν σκοτωθεί άνθρωποι απ' την αστυνομία, και η ανάλαφρη ματιά της Pepsi στο σοβαρό αυτό ζήτημα προκάλεσε αντιδράσεις. Θεωρήθηκε κακόγουστη διαφήμιση και προσβλητική: Μια προσπάθεια να το παίξει η Pepsi φιλελεύθερη μάρκα που δήθεν νοιάζεται για τα δικαιώματα των μαύρων, παρότι δεν είχε κάνει ποτέ κάτι προς αυτήν την κατεύθυνση. 

Οι αντιδράσεις ήταν ποικίλες και ανάγκασαν την εταιρία να ζητήσει συγγνώμη:

.

.

 

Το ότι η πάμπλουτη, λευκή, απολιτίκ Κένταλ Τζένερ δίνει μια Πέπσι στον αστυνομικό και αυτός μαλακώνει και χαμογελάει επιτέλους και όλα λύνονται ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Τη στιγμή που όλο το κίνημα φτιάχτηκε επειδή ορισμένοι αστυνομικοί όχι μόνο δεν μαλακώνουν αλλά πυροβολούν και σκοτώνουν ανθρώπους, το αναψυκτικό και η Τζένερ μοιάζουν να προσπαθούν να αυτοπροβληθούν ως σπουδαίοι ανθρωπιστές με τρόπο ψεύτικο και αξιογέλαστο. 

Η καλύτερη απάντηση

Τώρα που την πήρε δήθεν την Pepsi ο πόνος για τους μαύρους πολίτες, η Μαντόνα θυμήθηκε τι της είχε συμβεί όταν έκανε τη δική της διαφήμιση για την Pepsi το 1989. 

Επρόκειτο για ένα πολύ ωραίο διαφημιστικό, τρυφερό και αθώο.

Σ' αυτό βλέπαμε τη μικρή Μαντόνα να ετοιμάζεται να φυσήξει τα κεριά των γενεθλίων της και να κάνει μια ευχή - προφανώς να γίνει η γνωστότερη τραγουδίστρια του κόσμου. 

Στο σποτ ακουγόταν και το νέο, τότε, τραγούδι της Madonna το Like A Prayer. 

Επειδή όμως το βίντεοκλίπ του Like A Prayer που κυκλοφόρησε λίγο μετά εκνεύρισε τους ρατσιστές της Αμερικής -έδειχνε τη στοχοποίηση και φυλάκιση ενός μαύρου πολίτη καθώς και έναν μαύρο άγιο, πράγμα που είχε θεωρηθεί εξωφρενικό τότε- η Pepsi αποφάσισε να λάβει δράση...

 

Τα δικαιώματα των μαύρων ήταν σαφώς χειρότερα τότε, και λευκοί καταναλωτές απείλησαν με μποϊκοτάζ του αναψυκτικού αν δεν αποσυρόταν η διαφήμιση - η οποία υπενθυμίζω δεν είχε τίποτα το προκλητικό ή αμφιλεγόμενο. 

Η Pepsi όντως απέσυρε τη διαφήμιση, ζήτησε πίσω τα λεφτά απ' την Μαντόνα και ακύρωσε τη χορηγία για την παγκόσμια περιοδεία της. 

Σχεδόν 30 χρόνια αργότερα, η Pepsi προσπαθεί να εκμεταλλευτεί άγαρμπα το κίνημα δικαιωμάτων των μαύρων και αναγκάζεται να αποσύρει πάλι σποτ της για τον τελείως αντίθετο λόγο αυτή τη φορά. 

Η Μαντόνα σχολίασε φυσικά το θέμα τονίζοντας την ειρωνεία του πράγματος:

When you wake up and realize that Shit just really doesn't make sense! ?#chosen ?Side Note: My Pepsi commercial was pulled 30 years ago because I was kissing a black saint! ?? #ironic

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Madonna (@madonna) στις

Και λίγη ώρα αργότερα έδειξε ξεκάθαρα ποιον υποστηρίζει στη μάχη των αναψυκτικών, ανεβάζοντας αυτήν την παλιότερη φωτογραφία της. 

?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Madonna (@madonna) στις

Η εκδίκηση μερικές φορές τρώγεται κρύα, ακόμα και μετά από 30 σχεδόν χρόνια. 

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Στην Αμερική λενε. Πες για εμένα οτι θες αρκει να λες σωστα το ονομα μου.Εμεις ασχολουμαστε με αυτη τη διαφημιση.Οποτε η διαφημιση πέτυχε.Αν τελικα αποσυρθηκε αυτο ισως να ειναι και ενα τέχνασμα!
Την είδα και έχω να πω πως στο χωριό μου αυτό το λέμε cringefest. Αλλά είμαστε σίγουροι πως η Pepsi προσέλαβε στην τύχη τον Νίκο Σούλη, του ανέθεσε να κάνει το clip και από ατυχία βγήκε αποτυχημένο; Δεν έκανε εσωτερικές έρευνες και προβολές πριν το βγάλει στον αέρα;Δε ξέρω, αλλά μου φαίνεται πως κάθε tweet που την κράζει κάνει προ-υπολογισμένο marketing χωρίς να χρειάζεται καν η pepsi να αγοράζει διαφημιστικό χρόνο. Μάλλον ο Don Draper κοιτάει από την κλειδαρότρυπα τις διαδηλώσεις για την διαφήμιση με θέμα τις διαδηλώσεις (αυτό είναι τεράστιο hint) και χαμογελάει κρατώντας μια Pepsi. ;)