Η τεχνολογία επιστρέφει στην καρδιά της Αθήνας

Η τεχνολογία επιστρέφει στην καρδιά της Αθήνας Facebook Twitter
0

 

Η τεχνολογία επιστρέφει στην καρδιά της Αθήνας Facebook Twitter

Το ιστορικό κέντρο της Αθήνας αποκτά το τεχνολογικό hub της με το νέο κατάστημα της Κωτσόβολος στη συμβολή των οδών Σταδίου και Κοραή. Η τεχνολογία επιστρέφει στην καρδιά της πόλης με ένα σύγχρονο κατάστημα, σημείο που επέλεξε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ανδρέας Αθανασόπουλος, να παραθέσει συνέντευξη Τύπου για να ανακοινώσει τα οικονομικά αποτελέσματα για τη χρήση 2015-2016 και τα επενδυτικά πλάνα της εταιρείας.

Το νέο υπερσύγχρονο κατάστημα Κωτσόβολος στην Οδό Σταδίου 34 διαθέτει 3 ορόφους γεμάτους τεχνολογία με ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά προϊόντα αιχμής και ήρθε να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών του κέντρου της Αθήνας. Ο μοντέρνος σχεδιασμός στους χώρους του καταστήματος χαρίζει άνετη πλοήγηση στον επισκέπτη, καθώς και θεματικές γωνιές, όπως το «Ελάτε Σπίτι Μας», δημιουργούν ένα φιλόξενο και οικείο περιβάλλον, που ο καθένας μπορεί να διαλέξει τη λύση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του. Για την άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη, το κατάστημα διαθέτει σημείο άμεσης εξυπηρέτησης του ολοκληρωμένου συστήματος υπηρεσιών Support 360° και επιπλέον την υπηρεσία "Same day delivery". Με την υπηρεσία αυτή, οι καταναλωτές μπορούν να παραλάβουν τη συσκευή τους αυθημερόν από το συγκεκριμένο κατάστημα, από όποιο σημείο πώλησης της Κωτσόβολος κι αν έγινε η παραγγελία, μέσα σε διάστημα 3 ωρών, ακόμα και αν δεν υπάρχει διαθέσιμο στο κατάστημα, εφόσον πρόκειται για μικρού μεγέθους συσκευή και οι δεσμεύσεις έχουν γίνει έως τις 17.00. Τα εγκαίνια του καταστήματος συνοδεύονται από μία σειρά ενεργειών και εξαιρετικών προσφορών.

Η δυναμική αναβάθμιση του δικτύου της Κωτσόβολος και η συνεχής βελτίωση των υποδομών της αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα για την επιτυχημένη πορεία του οικονομικού έτους 2015/2016, με κέρδη που υπολογίζονται να ανέλθουν σε πάνω από 6εκ. ευρώ* και σημαντική αύξηση των μεριδίων αγοράς της. Η αύξηση του κύκλου των εργασιών ανήλθε στο 5,3% και αφορά τις πωλήσεις λιανικής, ενώ εξαιρούνται οι πωλήσεις χονδρικής. Το επενδυτικό πλάνο για το οικονομικό έτος 2015/16 ανήλθε στα 5 εκ. ευρώ, γεγονός που αποδεικνύει αφενός την εμπιστοσύνη του Ομίλου Dixons Carphone στην ελληνική αγορά και αφετέρου τη διαρκή προσπάθεια που γίνεται από την εταιρεία να προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό. Οι επενδύσεις συνεχίζονται δυναμικά και το τρέχον έτος 2016/2017 αγγίζοντας τα 8,5 εκ. ευρώ.

Η τεχνολογία επιστρέφει στην καρδιά της Αθήνας Facebook Twitter

Για το οικονομικό έτος 2015/2016, η Κωτσόβολος ενίσχυσε το δίκτυο των καταστημάτων της, αποκτώντας 5 νέα καταστήματα σε κομβικά σημεία ανά την Αττική και την Ελλάδα: στο Περιστέρι, την Ελευσίνα, αλλά και τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, τη Θεσσαλονίκη και την Άρτα. Επιπλέον, ριζικές ανακαινίσεις έγιναν σε 4 μεγάλα καταστήματα, συγκεκριμένα της οδού Κηφισίας 124 (Αμπελόκηποι), της Ηλιούπολης (επί της Λ. Βουλιαγμένης), της Αγίας Παρασκευής και της Γλυφάδας. Τα τελευταία δύο χρόνια έχουν ανακαινιστεί 31 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και οι επενδύσεις της εταιρείας συνεχίζονται δυναμικά για το τρέχον έτος με τη δημιουργία νέων καταστημάτων σε κεντρικά σημεία μεγάλων πόλεων, όπως στα Μουδανιά Χαλκιδικής, το Αίγιο, την οδό Σταδίου, το Χαλάδρι–Χολαργό, τη Πάτρα, και επιπλέον ανακαινίσεις στα υπάρχοντα καταστήματα, όπως της Νέας Ερυθραίας (επί της Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας), του Ηρακλείου Κρήτης, του Βόλου, των Χανίων και του Ψυχικού.

Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας βασίζεται στην αύξηση του ανθρωπίνου δυναμικού της, καθώς για την περίοδο του 2015/16 προστέθηκαν 238 νέες θέσεις εργασίας, με το σύνολο των εργαζομένων της Κωτσόβολος να έχει φτάσει σήμερα τα 2.169 άτομα.

Ο κος Ανδρέας Αθανασόπουλος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South – East Europe AEBE, δήλωσε στους δημοσιογράφους: «Η οικονομική χρήση του προηγούμενου έτους έκλεισε με απόλυτη επιτυχία για την Κωτσόβολος για άλλη μια χρονιά, δίνοντας δύναμη σε όλους εμάς να συνεχίσουμε με πάθος τις προσπάθειές μας. Πρόκειται για εντυπωσιακά αποτελέσματα, τα οποία είναι άμεση απόρροια της εντατικής δουλειάς που έχει γίνει από όλους μας στην Κωτσόβολος, καθώς παραμείναμε πιστοί στο όραμά και το στόχο μας».

Κλείνοντας, ο κος Αθανασόπουλος δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο νέο κατάστημα της εταιρείας στη συμβολή των Οδών Σταδίου και Κοραή. Με το νέο αυτό κατάστημα, η τεχνολογία επιστρέφει στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, λίγα μόλις μέτρα από το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας Κωτσόβολος στην Οδό Αριστείδου 9, 66 χρόνια πριν. «Το κέντρο της τεχνολογίας χτυπά ξανά δυνατά στην καρδιά της Αθήνας! Ανανεώνουμε την παρουσία μας στο κέντρο, σε ένα σύγχρονο περιβάλλον, με υψηλές προδιαγραφές για μια κορυφαία αγοραστική εμπειρία. Ενισχύουμε το ιστορικό κέντρο και την εμπορική κίνηση της περιοχής, συμβάλλοντας στη σημαντική προσπάθεια που γίνεται για την αναβάθμισή του».

*Η εταιρεία θα ανακοινώσει τα επίσημα οικονομικά αποτελέσματα στις 10/10/2016.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM