Χιλιάδες δώρα επικοινωνίας από την Coca-Cola και το What’s Up!

Χιλιάδες δώρα επικοινωνίας από την Coca-Cola και το What’s Up! Facebook Twitter
0
Χιλιάδες δώρα επικοινωνίας από την Coca-Cola και το What’s Up! Facebook Twitter

Η Coca-Cola, παρέα με το What’s Up της COSMOTE, απογειώνει κάθε στιγμή του φετινού καλοκαιριού, μέσα από την πιο δυνατή προωθητική ενέργεια που έγινε ποτέ!Κάθε μέρα, κάθε εβδομάδα και κάθε μήνα, όλοι όσοι θα απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους αναψυκτικά, ταυτόχρονα θα διεκδικούν πλούσια What’s Up δώρα, μέσα από το summer.coca-cola.gr. Έτσι, αυτό το καλοκαίρι οι στιγμές δροσιάς θα είναι αμέτρητες, όσα και τα δώρα επικοινωνίας για όλους τους νέους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Πληκτρολογείστε τον τυχερό κωδικό που βρίσκεται κάτω από το καπάκι των προϊόντων Coca-Cola ή ανεβάστε μία καλοκαιρινή φωτογραφία με ένα Coca-Cola κουτάκι, στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού summer.coca-cola.gr και κερδίστε μοναδικά What's Up δώρα!

Συγκεκριμένα, από τις 11 Ιουλίου και για τρεις μήνες, όλοι όσοι θα απολαμβάνουν Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta και Sprite, θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε ένα συναρπαστικό διαγωνισμό, προκειμένου να κερδίσουν δωρεάν χρόνο ομιλίας, δωρεάν ΜΒ και συσκευές κινητών τηλεφώνων από το What’s Up, για να μένουν πάντα συνδεδεμένοι με την παρέα τους, όπου και αν βρίσκονται. Πώς; Πληκτρολογώντας τον τυχερό κωδικό που βρίσκεται κάτω από το καπάκι των προϊόντων, ή ανεβάζοντας μία καλοκαιρινή φωτογραφία με ένα Coca-Cola κουτάκι, στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού summer.coca-cola.gr.

Δείτε το νέο τηλεοπτικό σποτ της Coca-Cola για το διαγωνισμό εδώ:https://www.youtube.com/watch?v=poe8LdcWMO4

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM