Η Άλκηστη Πρωτοψάλτση στη Τζιά "Με τα Χρώματα της Ελλάδας"

Η Άλκηστη Πρωτοψάλτση στη Τζιά "Με τα Χρώματα της Ελλάδας" Facebook Twitter
0

Μια μαγική βραδιά περίμενε τους εκατοντάδες θεατές που κατέκλυσαν το Βουρκάρι της Κέας για να απολαύσουν τη μεγάλη ερμηνεύτρια Άλκηστη Πρωτοψάλτη το βράδυ του Σαββάτου 9 Ιουλίου στη συναυλία με τίτλο «ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» - ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΘΑΙΑ.

Η Άλκηστη Πρωτοψάλτση στη Τζιά "Με τα Χρώματα της Ελλάδας" Facebook Twitter
Ο Δήμαρχος Κέας Γιάννης Ευαγγέλου, με την παραγωγό της συναυλίας Άννα Τσεϊμαζίδου

Η συναυλία ήταν μια πρωτοβουλία του Δήμου Κέας με συνδιοργανωτή την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου και είχε σαν σκοπό την παρουσίαση του Αρχαίου Θεάτρου της Καρθαίας, του οποίου η αποκάλυψη και αναστήλωση ολοκληρώθηκε πρόσφατα, στο πλαίσιο έργου του Υπουργείου Πολιτισμού.

Η Άλκηστη Πρωτοψάλτση στη Τζιά "Με τα Χρώματα της Ελλάδας" Facebook Twitter
Η παραγωγός της Α. Πρωτοψάλτη, Τώνια Δραγούνη (αριστερά) και η παραγωγός της συναυλίας Άννα Τσεϊμαζίδου (δεξιά), με την Άλκηστη Πρωτοψάλτη

Ο χώρος στον οποίο πραγματοποιήθηκε η συναυλία, η Κόκκα στο Βουρκάρι, αποτελεί σημαντικό ιστορικό μνημείο της βιομηχανικής αρχαιολογίας καθώς η άλλοτε βιομηχανική αυτή περιοχή ήταν από τους πιο σημαντικούς σταθμούς ανεφοδιασμού άνθρακα (κοκ) για τα πλοία στην Ελλάδα και ισχυρή οικονομική πηγή για το νησί.

Η Άλκηστη Πρωτοψάλτση στη Τζιά "Με τα Χρώματα της Ελλάδας" Facebook Twitter

Την παραγωγή της συναυλίας ανέλαβε η εταιρία Solist invent experiences, γνωστή για τις επιτυχημένες διοργανώσεις της στο χώρο των cultural και corporate events.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM