2nd Bosch Diversity Day.

2nd Bosch Diversity Day. Facebook Twitter
0

21η Μαΐου, ημέρα καθιερωμένη από τα Ηνωμένα Έθνη ως παγκόσμια ημέρα για την πολιτισμική διαφορετικότητα, τον διάλογο και την ανάπτυξη αλλά και ημέρα «Διαφορετικότητας» για τον όμιλο Bosch με εορταστικές εκδηλώσεις σε όλες τις χώρες που έχει εκπροσώπηση.

Για την Βοsch , η διαφορετικότητα έχει τέσσερις διαστάσεις: α) φύλλο , β)εθνικότητα , γ) κουλτούρα και δ) γενιά. Στόχος της εταιρίας η δημιουργία ενός ισότιμου περιβάλλοντος εργασίας, εκπαίδευσης και ευκαιριών εξέλιξης για άνδρες και γυναίκες , μεσήλικες και φοιτητές, λευκούς και έγχρωμους , ανθρώπους διαφορετικής κουλτούρας και πεποιθήσεων. Η σύνθεση μια μικτής ομάδας εργαζομένων με διαφορετικές εμπειρίες , διαφορετική οπτική των πραγμάτων και διαφορετική επαγγελματική προσέγγιση, έχει ως αποτέλεσμα να αναδύονται περισσότερες καινοτόμες ιδέες και λύσεις.

Στην Bosch Ελλάδας , το 40% του προσωπικού είναι γυναίκες, από τις οποίες ένα ποσοστό 20% καταλαμβάνει διευθυντικές θέσεις. Επιπλέον η εταιρία απασχολεί άτομα διαφόρων ηλικιών με ένα 10% να αποτελείται από φοιτητές που ασκούν πρακτική άσκηση.

Ο όμιλος Bosch καθιέρωσε την ημέρα της «Διαφορετικότητας» το 2011 καθώς θεωρεί ότι η έννοια αυτή είναι συνυφασμένη με τις αξίες και την εταιρική κουλτούρα. Στην Bosch Ελλάδας οι εργαζόμενοι γιόρτασαν για δεύτερη συνεχή χρονιά την ημέρα της «Διαφορετικότητας» εκφράζοντας με διάφορους τρόπους τι σημαίνει διαφορετικότητα γι’ αυτούς και πως την αντιλαμβάνεται ο καθένας ατομικά. Η εταιρία αρέσκεται στο να αξιοποιεί τις ατομικές διαφορές κάθε ανθρώπου. Όλοι οι άνθρωποι στην Bosch συνδράμουν στην ενίσχυση της βασική της αρχής που δεν είναι άλλη από την «Τεχνολογία για τη ζωή».

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM