Τα video games δεν μας κάνουν πιο βίαιους

Τα video games δεν μας κάνουν πιο βίαιους Facebook Twitter
Δεν προκύπτει συσχετισμός μεταξύ της βίας στον κινηματογράφο και τα βιντεοπαιχνίδια και των ποσοστών βίαιης συμπεριφοράς και ανθρωποκτονιών, σύμφωνα με τον ψυχολόγο Christopher Ferguson.
2

Μια νέα σημαντική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό The Journal of Communication, απέδειξε ότι δεν υπάρχουν μακροχρόνιοι δεσμοί μεταξύ της αναπαράστασης της βίας σε ταινίες και βίντεοπαιχνίδια με τις βίαιες και επιθετικές συμπεριφορές της πραγματικής ζωής, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian.

Μάλιστα, η έρευνα, επικρίνει και τις μεθοδολογίες παρόμοιων ερευνών που διεξήχθησαν παλαιότερα, οι οποίες αποδείκνυαν μόνο κάτω από εργαστηριακές συνθήκες ότι η σχέση μεταξύ εικονικής και πραγματικής βίας είναι υπαρκτή. 

Ψυχολόγοι ερευνητές του Πανεπιστημίου Stetson της Φλόριντα, διεξήγαγαν δύο ξεχωριστές έρευνες όπου ανέλυσαν τα ποσοστά ανθρωποκτονιών από το 1920 έως το 2005 στις ΗΠΑ, συσχετίζοντάς τα με τις αναπαραστάσεις της βίας στον κινηματογράφο καθώς και τα ποσοστά νεανικής βίας των τελευταίων 20 ετών με τα βίαια βίντεοπαιχνίδια που κυκλοφόρησαν σε αυτό το διάστημα.

Εκτός από μια κορύφωση στα ποσοστά συσχετισμού μεταξύ της κινηματογραφικής και της πραγματικής βίας τη δεκαετία του 1950, οι ερευνητές δεν κατάφεραν να διαπιστώσουν κανέναν άλλο συσχετισμό μεταξύ των δύο ενώ στην περίπτωση των videogames, οι ερευνητές παρατήρησαν μείωση στα ποσοστά ανθρωποκτονιών ιδίως στις ηλικίες 12-17, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990. 

Σε μια γραπτή δήλωσή του, ο επικεφαλής ερευνητής Christopher Ferguson, τονίζει ότι «Υπάρχει ο κίνδυνος, η ταυτοποίηση του λάθος προβλήματος, όπως η απεικόνιση της βίας στα media, να αποσπάσει την προσοχή της κοινωνίας από πιο ουσιαστικούς παράγοντες του προβλήματος, όπως η φτώχεια, η εκπαίδευση, οι επαγγελματικές ανισότητες και η ψυχική υγεία. Αυτή η έρευνα μπορεί να βοηθήσει την κοινωνία να εστιάσει στις πραγματικές ρίζες του προβλήματος της βίας και να αποτρέψει το χάσιμο χρόνου και χρήματος σε ηθικοπλαστικές ατζέντες με ελάχιστη πρακτική αξία".

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιός του Δυτικού Νείλου, δάγκειος πυρετός και τσικουνγκούνια: Επιδημίες κουνουπιών στην Ευρώπη το 2025

Τech & Science / Επιδημίες κουνουπιών στην Ευρώπη το 2025: Ιός του Δυτικού Νείλου, δάγκειος πυρετός και τσικουνγκούνια

Η Ευρώπη βλέπει άνοδο στα κρούσματα του ιού του Δυτικού Νείλου, του τσικουνγκούνια και του δάγκειου πυρετού, καθώς η κλιματική αλλαγή διευκολύνει την εξάπλωση των κουνουπιών
LIFO NEWSROOM
Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Τech & Science / Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Με την Τεχνητή Νοημοσύνη το YouTube θα εντοπίζει ανηλίκους, μόνο που  Αν η πλατφόρμα κατατάξει κάποιον λάθος ως ανήλικο, θα πρέπει να αποδείξει την ηλικία του με ταυτότητα, κάρτα ή selfie
LIFO NEWSROOM
Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τech & Science / Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τα φάρμακα σχεδιάστηκαν εξ ολοκλήρου από την τεχνητή νοημοσύνη και κατέστρεψαν τα παθογόνα τόσο σε εργαστηριακές δοκιμές όσο και σε δοκιμές σε ζώα - Παρ’ όλα αυτά, θα χρειαστούν ακόμη χρόνια βελτιστοποίησης και κλινικών δοκιμών πριν μπορέσουν να χορηγηθούν σε ασθενείς
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια