Tαξί εναντίον εφαρμογών

Tαξί εναντίον εφαρμογών Facebook Twitter
5

Χιλιάδες οδηγοί των κλασσικών Μαύρων Ταξί πρόκειται να κατέβουν στο κέντρο του Λονδίνου σήμερα, διαμαρτυρόμενοι κατά των εφαρμογών κλήσης ταξί από το Smartphone, όπως το Uber και το Hailo. Eφαρμογές που επιτρέπουν την κλήση ταξί με ένα άγγιγμα, και υπολογίζουν το κόστος της διαδρομής, μέσω GPS.

Όπως αναφέρει το SkyNews οι οδηγοί ταξί θεωρούν ότι εφαρμογές όπως το Uber, που υποστηρίζεται από την Google, δεν είναι παρά μια ψηφιακή μορφή ταξίμετρου, κάτι στο οποίο έχουν αποκλειστικότητα χρήσης μόνο οι cabbies, δηλαδή οι οδηγοί των εμβληματικών, μαύρων ταξί της Βρετανικής πρωτεύουσας.

Η πορεία διαμαρτυρίας των οδηγών ταξί, αναμένεται να προκαλέσει κυκλοφοριακό χάος στο κεντρικό Λονδίνο, αφού αναμένεται να κατακλύσουν την Trafalgar Square πάνω από 12.000 οχήματα από τα συνολικά 25.000 μαύρα ταξί που διασχίζουν καθημερινά την πόλη.

Η αρμόδια αρχή μεταφορών (TfL) της πόλης , θεωρεί την κινητοποίηση "άσκοπη", αφού ήδη το θέμα των applications κλήσης ταξί, έχει φτάσει στο Ανώτατο Βρετανικό Δικαστήριο, που θα αποφανθεί για την επικύρωση ή μη της χρήσης τους.

Παρόλα αυτά η εταιρεία Uber, υπεύθυνη για το ομώνυμο app, σήμερα λανσάρει την τέταρτη εφαρμογή της στο Λονδίνο, ονόματι UberTaxi, που αυτοματοποιεί πλήρως τη διαδικασία επιλογής και πληρωμής της κούρσας, μέσω πιστωτικής κάρτας.

Να σημειωθεί ότι σήμερα βρίσκονται σε εξέλιξη κινητοποιήσεις οδηγών ταξί και άλλων ευρωπαϊκών πόλεων όπου λειτουργεί η εν λόγω υπηρεσία όπως η Ρώμη, το Βερολίνο, η Μαδρίτη, το Μιλάνο και το Παρίσι.

Τech & Science
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM
Το κουνούπι τίγρης μπορεί να μετατρέψει τον δάγκειο πυρετό και τη νόσο Τσικουνγκούνια σε ενδημικές ασθένειες στην Ευρώπη

Τech & Science / Ευρώπη: Το κουνούπι τίγρης ενδέχεται να μετατρέψει τον δάγκειο πυρετό και τη νόσο τσικουνγκούνια σε ενδημικές ασθένειες

Το κουνούπι τίγρης μετακινείται όλο και πιο βόρεια στην Ευρώπη καθώς η παγκόσμια θερμοκρασία αυξάνεται λόγω της ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Ευτυχώς που γράφτηκε κάτι για την διαμαρτυρία των ταξί σε όλη σχεδόν την Ευρώπη. Δυστυχώς το άρθρο ήταν ημιτελής. Η απεργία γίνεται όχι γιατί οι ταξιτζήδες είναι εναντίον του αυτοματισμού και τα προγράμματα κινητών. όπως αφέθηκε να πιστεύουν οι αναγνώστες, αλλά γίνεται για την παραβίαση της νομοθεσίας. Ειδικά μάλιστα στην Αγγλία ο οδηγός παίρνει άδεια ταξί μετά από εκπαίδευση, αυστηρές εξετάσεις, έλεγχος ποινικού μητρώου και πολλά άλλα τεστ που παίρνουν χρόνο και χρήμα. Στην περίπτωση της εφαρμογής Uber οι οδηγοί ή μοτοσικλετιστές δεν έχουν τα ίδια αυστηρά κριτήρια. Οποιοσδήποτε με ένα ΙΧ ή μοτοσυκλέτα μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για να τον καλέσουν πελάτες και η υπηρεσία παίρνει το 20% των εσόδων! Δηλαδή είναι μια παράκαμψη της νομοθεσίας στις μεταφορές ατόμων χωρίς το κόστος της άδειας και με την εταιρεία Uber να έχει τόσο μεγάλο κέρδος με μηδαμινά έξοδα που την αξιολόγησαν σε 20 δις δολάρια πριν ακόμη γίνει γνωστή στο παγκόσμιο κοινό.
Ωραία λογική. Το φτωχό μου μυαλό, πιστεύει πως, η εφαρμογή θα υπερισχύει ενός πειραγμένου ταξίμετρου και για να μην φανούν, διαμαρτύρονται οτι και καλα έχουν αποκλειστική χρήση μόνο εκείνοι...Λες να πρέπει να σταματήσω να βλέπω sci-fi?