Η Coca-Cola εναντίον των εθισμένων στα social media

Η Coca-Cola εναντίον των εθισμένων στα social media Facebook Twitter
9

Η Coca - Cola εξαπέλυσε πόλεμο εναντίον των ανθρώπων που είναι εθισμένοι στα social media και ζουν ολοένα και λιγότερο στην πραγματική ζωή. 

Το μεγάλο της όπλο στον πόλεμο αυτό είναι ένα αντικείμενο που δημιούργησε και ονόμασε "Φρουρό των κοινωνικών δικτύων" (social media guard). To αντικείμενο το φοράς γύρω από το λαιμό -μοιάζει μάλιστα με τους κώνους που φοράμε σε άρρωστους σκύλους- και σε αποθαρρύνει από το να μπαίνεις και να τσεκάρεις κάθε τρεις και λίγο το facebook και τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα.

Η εταιρεία μας ενθαρρύνει να αφήσουμε κάτω το κινητό μας και να μοιραστούμε αληθινές στιγμές με κάποιον άνθρωπο δίπλα μας. Οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως σπαταλούν κάθε μήνα πάνω από 4 εκατομμύρια χρόνια online.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η κυρία Μαρία, ο κύριος Νίκος και μια ιστορία αγάπης με μια μηχανή ποπκόρν

Living / Πενήντα καλοκαίρια χωρίς ρεπό, με μαλλί της γριάς και ψημένο καλαμπόκι

Ο κύριος Νίκος έχει προλάβει την εποχή που το γλειφιτζούρι κοκοράκι ήταν συνώνυμο του πρώτου ραντεβού. Μετά από δεκαετίες στους δρόμους, δεν μπορεί να φανταστεί καλοκαίρι χωρίς πανηγύρι και χωρίς το μηχάνημα του ποπκόρν.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ
CHECK Ένα πρωί αναζητήσαμε πουλιά στον Εθνικό Κήπο

Living / Birdwatching στην Αθήνα: Παρατηρώντας πρωί-πρωί πουλιά στον Εθνικό Κήπο

Το birdwatching στην πόλη μας είναι πολύ πιο δημοφιλές από ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Οι ξένοι το λατρεύουν, και παίρνουν τα πάρκα και τα βουνά για να ανακαλύψουν τσαλαπετεινούς και κουκουβάγιες, σε ένα «κυνήγι» με τα κιάλια που κάνει το συγκεκριμένο τουρ από τα πιο διαδεδομένα στην Ελλάδα.
M. HULOT
Retreat Culture: Η νέα τάση είναι να φεύγεις για να βρεις τον εαυτό σου

Ψυχή & Σώμα / Retreat Culture: Η νέα τάση είναι να φεύγεις για να βρεις τον εαυτό σου

Τι ακριβώς αναζητούν όσοι συμμετέχουν σε retreats ευεξίας; Πρόκειται για απόδραση ή επιστροφή σε κάτι πιο αυθεντικό; Είναι μόνο για ευκατάστατους ξένους τουρίστες ή υπάρχουν προτάσεις και για τους «κανονικούς» ανθρώπους; Απαντά η δημιουργός των Fykiada Retreats, Άννα Μαρτίνου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ