Συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Οικονομικών πραγματοποίησαν νωρίτερα φοιτητές της Αριστερής Ενότητας, διαμαρτυρόμενοι για το θάνατο των δύο φοιτητών στη Λάρισα και για την οικονομική πολιτική της συγκυβέρνησης. Κρατώντας ένα πανό όπου αναγραφόταν το σύνθημα "Δύο φοιτητές νεκροί. Το Μνημόνιο μας σκοτώνει. ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ" και πλακάτ που αναφέρονται στη φτώχεια, τους χαμηλούς μισθούς και την ανεργία των νέων που αγγίζει το 60%, οι φοιτητές ζήτησαν τα αυτονόητα...σίτιση, στέγαση και δωρεάν σπουδές. Μάλιστα, σε μία συμβολική κίνηση άδειασαν στην είσοδο του υπουργείου σακούλες με κάρβουνα, εκφράζοντας έτσι την οργή και τη διαμαρτυρία τους για το θάνατο των φοιτητών στη Λάρισα από το φονικό μαγγάλι. Παρόντες στη συγκέντρωση ήταν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ: Η. Διώτη, Κ. Μπάρκας, Β. Διαμαντόπουλος, Ειρ. Αγαθοπούλου, Δ. Χαραλαμπίδου.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Οστεοαρθρίτιδα: Ο απλός τρόπος για να μειωθεί ο πόνος χωρίς φάρμακα ή χειρουργείο
Καύσωνας: Σε Ελλάδα και Βαλκάνια μετακινείται ο «θερμικός θόλος» σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό
ΔΕΘ 2026: Πακέτο 1 δισ. ευρώ ετοιμάζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης - Ποιοι θα μπουν σε προτεραιότητα
Γαστούνη: Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη που πάτησε και σκότωσε σκύλο
Η λέξη των Βίκινγκς που κρύβεται στη Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας των ΗΠΑ
σχόλια