Συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Οικονομικών πραγματοποίησαν νωρίτερα φοιτητές της Αριστερής Ενότητας, διαμαρτυρόμενοι για το θάνατο των δύο φοιτητών στη Λάρισα και για την οικονομική πολιτική της συγκυβέρνησης. Κρατώντας ένα πανό όπου αναγραφόταν το σύνθημα "Δύο φοιτητές νεκροί. Το Μνημόνιο μας σκοτώνει. ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ" και πλακάτ που αναφέρονται στη φτώχεια, τους χαμηλούς μισθούς και την ανεργία των νέων που αγγίζει το 60%, οι φοιτητές ζήτησαν τα αυτονόητα...σίτιση, στέγαση και δωρεάν σπουδές. Μάλιστα, σε μία συμβολική κίνηση άδειασαν στην είσοδο του υπουργείου σακούλες με κάρβουνα, εκφράζοντας έτσι την οργή και τη διαμαρτυρία τους για το θάνατο των φοιτητών στη Λάρισα από το φονικό μαγγάλι. Παρόντες στη συγκέντρωση ήταν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ: Η. Διώτη, Κ. Μπάρκας, Β. Διαμαντόπουλος, Ειρ. Αγαθοπούλου, Δ. Χαραλαμπίδου.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Βρετανία: Πρίγκιπας Χάρι και Μέγκαν Μαρκλ δέχθηκαν την πρόταση να μείνουν σε βασιλική κατοικία κατά την επίσκεψή τους
Ο Λούκα Γκουαντανίνο μίλησε για την AI και η εικόνα που περιέγραψε είναι εφιαλτική
Βούτυρο ή ελαιόλαδο; Νέα μελέτη δίνει σαφή απάντηση
Η Μαντόνα μίλησε στον Γκρέιαμ Νόρτον και μετά εμφανίστηκε η Κάιλι
Η Dua Lipa ανοίγει βιβλιοθήκη για τα βιβλία που κάποιοι φοβούνται
σχόλια